...

... "För det är Robin Hood jag vill ha!"
Vilken kväll asså... vilken dag .. kort sammanfattning: skola, solning, shopping av present, vårkonsert med Grisbergska, fixade klart present, åt god baguette med mysiga vänner, hem till Marcus-firade honom ... hahah. "Du har blivit bröstad!" Av det finfiiiiina bröstet.. stressbröst. Spännisarna i mitt hjärta, haha ;). Hem med buss, hade en livvakt vid min sida till busshållplatsen, Thomas. Tack. (AA). Somnade en stund på bussen, -ler. Nu, äter en macka. Sjukt trött. Imorrn blire brännis och glass i solen, orka att jag inte har ätit nån glass idag. Förjävligt.
Icke att glömma... Tuppen Magnus, han är fin och låter så underbart kul, speciellt när man är trött (övertrött) som jag är nu.. Det är MSN:s fel. Jag ska skrota Msn, (AA). ... -troligt...

Pusss!

Ingen slår han <3. (okej, uppenbart - håller med.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0