Jag pallade.

Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra.. haha. Satt upp med biologin och msn igår till typ 01.30 eller nåt. Somnade vid 02-tiden.. upp idag - började 8. Ojoj... va trött man var då. Ville verkligen ligga kvar i sängen.. jag låg och tänkte på om det skulle gå att vara hemma idag, kom fram till: matte; behöver jobba.., biologin: var tvungen att lämna in hemuppgiften som kostat mig hela min fria helg, engelska: muntliga nationella med ylva, dans; orka missa dans, NO. sen dans efter skolan också; entré. DDD. Så, jag gick. Men flumm idag alltså.. Shit. Allt var jobbigt att göra.. sa liksoom på fet svenska på N.P - ASG. dansen var fruktansvärt jobbigt. Men, jag pallade. (AA).
Hade på mig min fina skor idag också.. :D Små som attan, .. skavsår var nära vill jag lova.

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT skön kväll på msn igår (AA). <3.

Tusen tack Emma för låtarna, DDD. Gryyyymt bra ju! Sötaste ungen i hela världen... Linda -86 is the shit.



Idag blire plugg = noll. Inte en chans att jag pluggar.. ska äta sockerkaka och se PB om jag inte somnar.. som förra gången, första pausen..... dålig jag är.

 <- Sjukt längesen det här var... hjälp va tiden går snabbt.

PussLove! / Linnéa

Kommentarer
Postat av: malin w

aa fett mkt i skolan, bara att stå ut!
aa the gang borde träffas snart igen ;)
aaww, hälsan är viktig, glöm inte.
kraambäst <3

2007-04-25 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0