Kotteligan på språng! ---och vi har baaaaadat!

Shiiit. Jag har en kanin hemma hos mig nu, -asgarvar. Vilken kväll! Jag, Linn och Andréa var på promenad som vanligt till Säbylund. Jag utbrister: Är det en katt eller kanin? (på skämt..) Vi går närmare och ser att det är en kanin... och det var en sjukt fin kanin . Så vi jagade den i sisådär 1 h, skoja inte att vi såg roliga ut, xD. Sedan fångade jag den med min speciella "kotte-teknik" (hemlig.) . Så nu har jag kaninen brevid mig. Den äter och ser rätt... glad ut. Lite skrajsen, men det borde den vara efter allt.. Vet inte om fam. Lindgren ska behålla den,.. men Isabella är mkt förtjust i den.. bådar inte gott. Vad ska den heta, förslag?

D
agen annars,.- var inne i stan imorse och köpte 18-årspresent till Magda :) Mys.. Det var jag, Emma, Malin, Jeanette och Sara. Åkte hem med pappa på hans lunch tillsammans med Bella. Vi har spenderat dagen utomhus - spelat krocket, fotboll, brännboll och plockat blommor. Mysdag!
Helgen... i fredags hade vi redovisningsdag.. Helt okej. Kladdkakan var bäst. Och filmen av grabbsen, kundvagnochskottkärra i mitt hjärta. Hur kul som helst. Sedan bar det av till Skytteparken för brännboll. Fett kul. Längesen ju... vadå chicken marcus? xD. Aa, det var en röj dag alltså i solen. Och så åt vi glass! :D
Jag blev rätt lerig, (vadå, man måste ju slänga sig :P), så jag tog ett najs bad hemma hos Emma. Vi slog in presenterna till Warbom och cyklade sedan hem till honom. Rätt fett långt för att vara mig, . (AA).
Hemma hos John: god mat, FINA människor, mkt folk, roliga presenter (våran var bäst... = Här är mitt PAKET..)
Blev rätt sent.. kom väl därifrån vid 01.30--02.00 nångång. Cyklade hem, med våran ... hm. matcho friend i toppen med ett brännbollsträ - härliga Thomas. Kände oss rätt säkra om man säger så.. Hem till Emma, säängen. Fett ont i benen o så.. Vaknade sedan på lördagen med en otrolig träningsvärk (pinsamt!) .. Jag som skulle iväg och göra danssolo... dålig tajming. Danssolot - improviserade, skrattade, hade ont. Ja, det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. PALLA. Efter det, tröståt jag glass :D, sedan var det dags för F-linjens föreställning - Carpe Diem. Sjukt bra, fin, härlig. Sedan hem med bussen - SOVA SOVA SOOVAAAA.
Söndag? Ingen aning om vad jag gjorde... solade nog lite kan jag tänka mig... (A). Och åt självklart glass. Min favoritsyssla nu förtiden. Juste, läste en hel del... skön avkoppling.
Nu ska jag gosa med "niiiiiiinen" och sedan se lite tv. Imorgon blire hemmadag, najs. Och på onsdag: Sthlm med vänner och sedan hem till Magda och FIRA :D.
Puss&Kram Linnéa

PSSSSST. Glömde ju det typ viktigaste. Vi badade igår i Säby, :D. Feeeettt kallt. Men vi gjorde det. Bilder kommer upp om du inte tror mig...... woooho. vi är frääna!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, gud va kul... fångat en kanin. -fan vad coolt *asg*
puss!

2007-04-03 @ 21:49:10
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0