Majken i mitt hjärta

Störtskön Linda var i morse på Nyhetsmorgon ! -älska. Hon och Marko körde Värsta Schlagern och jag *pangpangade* hur mkt som helst, fan va röj alltså. -glad. Efter all dans och sång (bella och jag äger på den dansen) så pratade dom lite... hah. SHIT va brun hon är.. ! SKOJA INTE.. inte så konstigt egentligen efter sin vistelse i Thailand med ändå.... vadå avis? (AA). Och kär har hon gått och blivit också. Hon lyckas med allt ;).
Majken.... han vill man ju träffa.... -ASG. Hört att han är rätt stor ..... och gillar att bli masserad....

Sen var det påskfrukost hemma hos Andréa, hur mysigt som helst! Hon hade färgat äggen lila, haha, och sen pangade hon dom i pannan. Fatta dumt det såg ut... Sen kom det en ursöt påskkärring vid namn Isabella. Vi drog sedan vidare hem till Linn för att hämta mera godis (AA) som jag sedan åt upp. Psst! Skvallra inte för Bella, tack. Sen hoppade Bella studsmatta och vi tog kort. Fy 17 vilka klockrena kort alltså. Jiiiiiith Jiiinnh? - som Bella skulle sagt det. Jag har typ pluggat lite idag också.. euh,. lite ja.. väldigt lite, MEN jag har iaf pluggat lite, -haha.

Nu kom jag precis in från korvätning med familjen, 5 st. lyckades jag få i mig.. hungrig. Det tar på krafterna att dra slanor, elda och hålla på med veden... Och så här i efterhand känner jag mig väldigt duktig (AA)...... typ.
Riktigt trött nu asså... ändå så sov jag på da´n... börjar bli en vana. En najs vana.

Hörs, Puss och Kram / L.

GRAAAAAAAAAAAAAATTIS MAGDA 18 ÅR :D !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Majken i mitt hjärta, haha (L)
puss!

2007-04-12 @ 14:54:45
URL: http://www.s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0