Riktigt hett idag

Fy 17 va varmt det har vart idag.. himmel och pannkaka. Helt sjukt ju! Skönt att man slutade rätt tidigt så man kunde vara ute i solen och pressa lite (AA).. haha. Var och hälsade på min gamla skola för att sätta upp Entréaffischen, träffade Eero (han tyckte vi skulle gifta oss...), Niklas (stadgad och solbränd, och pigg; as always), Catharina (hur glad som helst, kom linnéa kom på nån föreställning. kom.. ) Samuel (stolt över mig och tyckte jag var fin..) EUHM. konstiga lärare man har haft alltså.. pratade gamla minnen och hade det sjukt kul!
Dansen gick bra idag.. jag var grymt trött innan så jag sov en stund.. Måddan väckte mig, .. grr.  Haha.. men när vi väl kom igång med allt så var jag pigg.. hade mina fina jordgubbsstrumpor från Top Shop (yeyyy). (A), alla tyckte jag var såå fin . -ler. 'Du satte det Näset.. bra jobbat. -Är det så? -Verkligen. -skrattar. Skönare kvinna är det svårt att finna..
Provet idag gick.. vetinte. har förträngt det, .. men gick nog helt okej.

Wooowo, jag taggar inför onsdag ---- ! heldag i storstaden, DET är najs.

Pusskramkäärlek, Nea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0