And more..

.. föreställningar har vi haft. Igår hade vi två stycken för allmänheten och det gick jättebra! Fin dans, härliga personer i publiken., skönt snack med allt folk, skönt häng igår hemma hos Emma.
*Jag gillar, mycket. Och hoppsan kan man ju säga. Och vad händer?
Många frågor, tankar och funderingar pågår i mitt huvud just nu. Inte bara i mitt verkar det som. Det känns som alla är tankspridda och har en massa att tänka på. .

Julen är snart här vilket innebär; sova sova sova, plugga, göra en massa PA, äta mig tjock på all julmat, tänka, mysa med vänner, kryssning, julgala och annat skoj. Det ska bli så oerhört skönt med lov. Men som vanligt har jag planerat in för mycket..

Skolan är bara seg just nu. Eller det har den varit hela den här terminen. Det hinns liksom inte med, det är så mycket annat.
Imorrn är det en massa extrarep inför Julkort och Battla, = lång dag. På tisdag dag ska jag se LABAS och på kvällen dansa på HBteatern på nåt kommunmöte. Vi måste verkligen repa det.. sjukt. Onsdag är det pilates och det kanske hinns med lite Brask. Och mys med linn&andréa på kvällen. Sen orkar jag inte tänka mer på vad som kommer.. en massa iallafall.

Soft dag idag. En återhämtningsdag och uppladdning kan man väl säga. . Har myst lite med linn&andréa idag; vi åt goda pepparkakor, lussebullar och drack glitterglöggen Tindra. Gooooooooooottt. Vi tog en promenad i kylan vilket resulterade i kalla fötter...
Nu ska jag krypa ner i sängen. Åh vad jag älskar den.
Lär dig livets stora gåta; Älska Glömma o Förlåta.

Vänner; jag älskar er och önskar mig i julklapp mer tid för er...
För åh vad jag saknar er, ofta och mycket!

Love L.

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

haha asgarvar...om du vet vad. kan upplysa om att vi saknar dig också! veckan borde ha en dag extra, minst! kärlek till bäst!

2007-12-09 @ 18:50:47
URL: http://vattengalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0