Hon är bra.

Gratulerar Malin R och Malin W på namnsdagen :)

Sitter just nu på msn (ovanligt) och har en stressande men otroligt rolig konversation med Malin, Sofie och Natta. Fyfan - va grymt det kommer bli!
Gårdagen stavades CLEAN LOVE , jag är inte så bra på engelska, aight malin..? :P hhaa. Men åh så underbart det var! TACK FÖR DET!!!

Dagen; seg förmiddag med plugg, skola. Idrott - kulkuuuuuulkul. Dans och innebandy, yey! Sen snabbkäka mat från Rosalis, mys med Mia&Malin - dom är fan crazzzy. Dans mellan ca. 18-21.30. Oj säger jag bara. En massa fix inför morgondagen; dansa på HB-teatern med Battla.

Min otroligt söta brorsdotter blev inlagd idag, dom vet inte vad det är för fel och behöver jag säga att jag mår dåligt?
+ en massa annat som tynger ner en..

Måste plugga en sjuhelsikes massa biologi i veckan. Anders är inte poppis just nu om säger så.

Måste (för mycket måsten just nu) sova nu. Vill inte, msnsamtalen är lovely... och jag ska bara äta lite glass innan.

Tjingalong and take care!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack.. igen =) Du är söt!
And aight =) Min engelska är inte heller bra men Clean Love is FAN the shiet =) HAHAHA.. -Stolt borde du va som kom på de "dåliga" namnet- HAHA.. Ta hand om dig, du finns här (L)-visar-
PUSSSS!

2007-12-11 @ 00:29:43
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Sofie

Vi kommer ha det riktigt kul!! Och yeah, känn dig stolt som kom på: Clean Love! Mkt bra namn *nikande-msn-gubbe*
Var rädd om dig! Pussar.

2007-12-11 @ 07:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0