Julen ..

... är en härlig tid då man verkligen har tid att umgås med familjen. Något jag inte har hunnit med så mycket den senaste tiden.
På julafton var vi hemma hos min farbror och åt en brakmiddag, hade julmys, såg Kalle, julklapphysteri - precis som det ska vara på julafton. Kvällen spenderades hemma med mamma med tvmys med gott tilltugg och jag var kreativ.... bilder kommer.
Idag, Juldagen, andra dagen att fira jul, jisses. Hem till min käre bror-sofie-my-pilo där det vankades mer mat, svart julgran (...), folk i mängder, julklappshysteri osv...... Trevlans var det och hundarna är skönast!
Något jag har märkt under julen är att min släkt känner mig bättre än vad jag själv gör..
Jag visste nämligen inte att:
1. Jag kan måla. (fick staffli, färg, penslar, annat stuff.....)
2. Jag har ett jobb.
Hmmm. Men kreativ är jag *nöjd*... Linnéa goes Picasso!
Idag har jag sett på film med Linn också. Lagom förkylda och med huvudvärk var Charlies Änglar och godis precis vad vi behövde.
Nu sitter jag och lägger över bilder och annat till min externa (...?) hårddisk.
Tack bror.

Imorrn blir det Sovmorgon, mmmmmm, och utgång på kvällen........ "Se upp..". orka ... haha.

Hoppas ni har och har haft en mysig juletid.
Kramar Linnéa

Kommentarer
Postat av: Malin W

härligt! mys. ja du är duktig på att måla, faktiskt ;D utnyttja det mer.. ;) yes, vad för jobb? grattis isåfall? vi hörs om.. du vet.
massa kramar!

2007-12-27 @ 14:12:57
URL: http://happier.blogg.se
Postat av: Marre

Jobb, vad? Och måla, najs. Får man en tavla av vår nya Picasso då? ;) Hoppas du haft och har en toppenjul! :) Pussar

2007-12-27 @ 15:50:41
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0