Julmys

Idag är det alltså dagen före Dagen. Julafton. Oh va tiden har gått snabbt.
Dagen har spenderats på detta vis:
Jag och mor pallrade oss iväg efter många om och men ur sängen till Marieberg för att köpa det sista. Var väl där i ca två o halv timme och lyckades med att köra den här: En till bror, två till Linnéa, en till Isabella, och en till Linnéa., osv..... 
(Känner du igen det Marre? ;P)
Mmm, jag är bra.. (eh). Så lite shoppat blev det.
Bruds; jag har fina bruna handdukar nu ;F, minns kryssningen. det var kul. kul. kul. Drar vi på en ny i vår eller....?

Vi hämtade en Isabella utklädd till pirat i stan och begav oss hem till Näääset. Städning hemma, eller ja.. jag började iallafall. När jag ska avsluta det är en annan femma.
Kl. 17 skulle vi vara hemma hos Andréa. Vid 17 gick jag till Linn för att ta sällskap till Andréa. Som sagt lite sen. Skyller på att mamma var seg med maten. Gott med laxpasta ja.
Julgodisdags!
Varje år, sedan en tid tillbaka, har jag, linn och andréa gjort julgodis den 23:e. Det är alltid lika mys.
Idag var även Andreas med och försökte visa sina bakkunskaper. Vi kom fram till att vi själva inte är så bra på allt julbak, utan att det är mor min som har gjort det mesta av jobbet alla andra år.. hm.
Men vi gjorde; tryffel med baileyssmak, nougat, marsipan och chokladkola.
Och kaffedrinkar! Mm, gott. Det var 4 roliga timmar tillsammans med er.
Tack för skratt, tack för chokladmask (.......), tack för galenskaper. Vi kommer rocka den 28-29:e, oh yeah.

image323

Lyssnar på Bengtzing och O holy night, så vackert.
Imorgon ska jag ha fina röda band i håret och mysa med familjen. Ja, delar av familjen iallafall.
Önskar er en God Jul.
Kärlek Linnéa.
Mycket, för mycket är KOKOS.

Kommentarer
Postat av: Malin

God Jul Sweetheart :)
Ha en bra dag!
PUSSAR!

2007-12-24 @ 02:12:22
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Milla

God Jul söt!
ha en underbar dag!
Kärlek

2007-12-24 @ 13:08:31
Postat av: Sofie

God jul på´rej söta.
Ha det jättemega bra nu hela dagen.
Clean Love /s.

2007-12-24 @ 13:39:27
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Marre

God jul underbaring! Och yes jag känner igen den där, varannan till Nea ;) haha Pussar!!

2007-12-24 @ 14:09:16
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Carro

Good Jul sötis :) Hoppas du haft/har en underbar dag!! Puss

2007-12-24 @ 22:18:30
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0