Mmmmmmm.

Jag är döende. . . typ.
Usch va mycket jag åt... helt sinnessjukt. Buffén på Pacos, den är GOD.
Och alltså, herregud; jordgubbar med grädde - hur gott är inte det??!!
Sen drog vi till Donken och jag åt glass ;F , jag ser ut som en julgris nu.
Precis som Ullis sa, tänk om jag vaknar upp apatjock imorrnbitti. Fasiken va obehagligt. Apropå bra/dålig ämnesomsättning.
Nu ska jag sova och smälta all mat. Lång dag idag, 9-21 och imorrn är det 8-21. Hurrrrrrrrrrrra.

Men åh vad jag älskar mat och mina vänner!

underbar....

btw. så skrev jag klart all loggbok idag = duktigt. hann dock inte göra nån biologi,
not good.

STÖRT KUL:
Kryssning i vår med dom bästa.

OCH HURRA HURRA HURRAAAAAA, Emma har tagit körkort! Så värd, så bäst. KÄRLEK!

image309


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kryssning, JA TACK! Kommer bli bäst. Kärlek!

2007-12-05 @ 22:50:49
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Emma

Tack du! haha snyggast bilden..not! kärlek till dig

2007-12-06 @ 11:12:43
URL: http://vattengalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0