Bli normal igen, tack.

busigt värre .

har checkat in lite tv; project runway & pussycat; whooh, anspelning på sex, nej vadå..
nåväl. vad har linnéa gjort idag.. är en bra fråga, . tappat bort en cykelkorg, hm. *arg* , solat&badat, ätit smultron från ett strå i vattenkanten, läst, sovit och ätit.
igår kväll så cyklade jag (observera cyklade.) hem till magda för lite filmmys. det var en härlig tur med för lite luft i däcken och några genvägar som visade sig vara inte så bra genvägar, men fram kom jag; stolt som en tupp.
mys med magda, sara och thomas. film: vi började med en snutt av: den tredje vågen, men nä, sedan lite av saw 3, men efter skrik och slag i dörrar av magda, så nä, vi satte på day after tomorrow och alla var nöjda och glada. och en del av oss trötta, haha söt! vi åt goa pannkakor med glass och moccabönor DDD, och trängdes i soffan. mitt hörn; tss. mitt . så grymt mitt. sov kvar hos magda, orka cykla mer.. (AA), nejmen. skönast så.

Jag tycker det känns så grymt tråkigt att folk förändras så.
Till det sämre. Till det fjolligare. Till det hej-jag-vill-ha-uppmärksamhet.
Till det att hon tror att hon kan säga vad hon vill och man bara liksom ska ta det. Nej tack.

uuh. jag känner för shopping. ett par dansbyxor mm.. och en klänning ja.. och en tunika,. och det där linnet på indiska och en badring. nästa vecka, yes.

*taggad*
Jag börjar jobba på måndag och jag är så här (!!!!!!!!!!!!!) taggad!
Kommer bli så grymt. Fyfan.

Imorgon händer detta:
- mys med linn&andréa på förmiddagen.
- mys med jeanette&emma på eftermiddagen.

Midsommar.. vad händer då..? Jo, jag tar mig till sommarstugan med mor, Isabella och mormor - :).


Natti, tjing, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0