Chill.

Skum dag alltså.. minns knappt vad jag har gjort.. men förmiddagen spenderades mest i telefon..
Har nu officiellt tackat nej till Kultis, vilket känns helt jävla bajsigt fel (ursäkta att jag är omogen.)., men så känns det. Bara att bita ihop --> nästa år. Då jävlar.
"Du är väldigt mogen i din dans, så ung som du är. "  Milda Matilda.
Nåväl. Sedan städade jag rummet och fixade typ med garderoben och rensade lite, ser en aning bättre ut nu iaf :P.
Sen har jag vart iväg och köpt gryym sololja (Hawaiian Tropic) och presenter till gullungarna.

Känns GREAAT att jag ska iväg på en kryssning på söndag. Hade nästan glömt bort det...
Måste börja planera (AA).... skriva lista. Haha..

Grrrrattis Daniel DDD. Du är grym!

Juste. Jag har läst en bok idag. Haha. Duktig (A). (varning .. jag är uttråkad. hitta på nåt att göra åt mig. .. tack. )

Fasiken. Höjden av ironi. Seriöst. Men , sån´t e liiivet !

Sov gott, kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0