Helgen & KRAMPEN !

Tjaaa!
Läget just nu är: gah. varm. röd. trött. glad. hungrig.

Som jag skrev igår så var helgen helt underbar. Kom till Sthlm på lördagen och tillbringade dagen med shopping (bilder kmr..), mkt glass (Gamla Stan, yeah!) och sol. Senare på eftermiddagen drog jag till Grönan för att träffa snyggingarna (!).
Vi chillade runt där, kollade genrepet till Sommarkrysset osv. sen var det dags för sändning av Sommarkrysset, vadå vi var med i tv ? (AA). haha. Dansade och skuttade, det var najs! Åt korv, gitt! Söndagen spenderades så här: vaknade seg, drog fort som attan upp till typ Drottninggatan och Dress Mann, konverserade med snygg-Rasmus som jobbade där - köpte 6 st. gråa kallingar i storlek 3XL och vad vi gjorde med dom är en hemlighet............
men orka att jag provade dom framför honom -ASG.
nåväl. sen, hem och duschade. tog färjan till grönan, en dag med sol-väldans många åkturer-kort-dans-mat. Riktigt nice! Kl. 16.00 var det dags för Childhood (en massa artister + Drottningen var där och typ samlade in pengar till barn som har det svårt..) Bengan var ju självklart där, gött! Så sjuuuuuuukt söt som Madicken. Och vadå vi öste fett hårt på VS och jagljugersåbra?! HHAHa. shit alltså.
Vi flummade runt - heldag med tha gang!
Måndagen.. mera shopping. mera vänner. ren kärlek! digga jordgubbar (AA). haha!
Hem med buss vid 18.30, lagom pigg då alltså... hem och tagga inför KRAMPEEEEEEN. trycka (AA).


       = kärlek .


Och idag... så var det dags för .... KRAMPEN. Risbergska vs. Karolinska .

Gissa vilka som vann? Grisarna förstås. Som alltid. 5-0.  SEGER! en så kallad: SUGGCÉ.
Riktigt najs att bada i likkistan, haha. halt och mysigt!

Jag taggar inför nästa år; 6-0

  image91 
1&2. Jag i mina fina kläder.. 3. Jag syns typ lite, i dragkrampen. Som då avgjorde hela skiten, ja; vi är bäst.


Puss and piskout!


Kommentarer
Postat av: Sofie

helgen = helgryym! PUSS på dig...

2007-06-06 @ 21:33:00
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Emma

Tack för en SUPERHELG!!! Bilder / Filmer på oss galningar (AA) kommer snart på min blogg ;P haha... Jordgubbspussar på dig! ;) haha

2007-06-06 @ 23:01:29
URL: http://stalsmurfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0