"Hon bjuder på sig själv.."

Vi börjar med att gratulera Linda på namnstagen idag, ! Hoppas du har en underbar dag :)
Ja, den här Bengtzing.. Linda Bengtzing. Det är något alldeles extra med den tjejen.. det liksom lyser kärlek om henne. Som hennes mamma svarade när jag sa: Hon tar sig verkligen tid för allt och alla. Mamma: Aa, hon bjuder på sig själv.. det gör hon allt. Det kan man lugnt säga att hon gör.
Nu ska hon ha lite välförtjänt semester - ev. en mallisresa, - det behöver hon.
Sen är det dags för D I G G I L O O. Skoja inte att jag är taggad. Och icke att förglömma; RIX FM turnén. Jag har tänkt att ta mig till: Göteborg, Eskilstuna, Norrköping, Linköping och Örebro (givetvis.)

Kryssningen 17-18/6 bjöd på många härliga ögonblick. Många ögonblick som jag vill hålla för mig själv.
Men höjdpunkter var: karaoken med Martin&Isabella - VS goes totally crazy. så grymt kul!, träff med L på söndagen - visade tröjan - wooho., mycket dans på kvällen - dans och dans.. hoppande-skrikande-skrattande., god mat, L körde två låtar (Ingenting att förlora - vadå hoppa in? och Jag ljuger så bra) och pratade - yeah, det badades och solades med passionsfruktjuice i ena handen och stekoljan i den andra ;), shoppades bland annat jordgubbslikör (AA).., åt ingen mat - haha, talangtävlingen med kidsen och L, L så sjukt (!) grym som konferencier och körde: skulle köra medan du sov - men blev nåt fel med skivan; så bröt efter typ en stund, körde alla flickor och såklart Värsta Schlagern. Och ja; vi dansade hejvilt och sjöng ! Indianerna hann hon också med och en hel del råa skämt om bland annat Carola och Bert, och den vanliga frågan: brukar din mammaochpappa pussas?
hon visade att hon var vig och gick ner i spagat efter att en tävlande visat upp sina danskunskaper, bör noteras att hon hade jeans på sig.. jag är imponerad. hon hade ingen BH på sig vilket hon berättade glatt för alla - hon hade glömt den... höhöö. hon hade jättefina kläder och jenny var som alltid väldigt glad och trevlig. det såldes en väldig massa med t-shirtar, det togs kort och gavs autografer - det tog sin tid. kryssningsvärden tittade chockerat på när linda lika glatt hälsade på alla- log på alla kort, var personlig och verkligen visade vem LB är.
stressigt blev det för alla, mat-blommor-bagage till sviten. sedan hem med buss för fam. lindgren; och det tog tid. 4 h. - har väl aldrig tagit så lång tid, men jag sov och åt en massa (AA).
en riktig dunderresa . som kommer finnas i mitt hjärta. länge. j'ärnvägar vilken underbar kvinna hon är .

image121
ohh. vi är mycket tveksamma.... haha. sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0