Linnéa (`v´) helg.

Nu var det ett dags sen jag skrev.. har vart rätt trött och bara inte orkat.. men jobbet rullar på och är jättekul! Vi har bland annat tagit kort till affischen (yeah hett med orange färg.. haha), vi har vart ute i stadsparken och improviserat - skrivit ord med våra kroppsdelar överallt (en idé från min fras, yeah.), vi har gjort en övning som vi kallar "överochunder" två&två. Jag var/är med sköna Emelie och våra 5 "överochunder" är snygga! Idag har vi vart lediga på grund av att vi en lördag framöver ska jobba och ha föreställningar på. Under dagen och helgen ska Mia och Ingrid koreografera material, nu när dom har fått sett hur vi dansare tolkar just AVTRYCK, så med hjälp av våra idéer (dom har filmat mycket av det vi har gjort) så ska dom nu göra koreografi åt oss och planera med film och annat. Ska bli grymt spännande att se vad som händer nästa vecka, då föreställningen AVTRYCK börjar ta form...
btw. så är Ingrid och Mia så gryymt tokhärliga. Pratade lite med Ingrid om framtiden; Kulturama osv. i och med att hon har gått där.. och gjort otroligt mycket mer. 

Igår var jag hemma hos Linn och kollade på Italien och Stundentenbilder, mys! Vi spelade även lite spel på datorn (AA). HHA! Älska... Det blev en rätt tidigt kväll, jag var trött.. juste, innan jag var hos Linn så planerade jag, malin och sofie på msn - NKPG - akta ;). jag vill åka nuuu.

Idag.. har jag inte gjort mycket.. var på mammas jobb och fick massage imorse, vi drog sedan till lager 157 för lite shopping. Jag köpte en skitsnygg tröja och ett najs linne - wohoo.
Sen.. åt jag goood med betoning på god rabarberpaj hemma hos Linn och vi snackade skit. Jag har fixat lite hemma och i natt.... då ska vi bada DDD . haha, nattbadning YEAH. Fan va kallt det kommer att vara.. 

See you later!

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Norrköping, oj oj oj! Succé! DDD

2007-06-29 @ 21:15:03
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0