Underbara.

Tjing!
Nyduschad och taggad inför morgondagen och just för tillfället väldigt sur på mig själv. Hur dum får man va?
Riktigt pissigt jobbigt. menmen. Har haft en underbar dag idag, igår likaså. Grymt  varmt idag ju..! Tokskönt med samtidigt väldigt jobbigt. Går ju knappt att andas.

Tusen tack alla för fina sms.
"Fast jag är inte förvånad, vilken miss om de inte antagit dig." (Tack!)

Känns ofattbart med sommarlov. Har inte riktigt fattat det än.. men åh så najs.
Ska bli riktigt kul med dansjobbet, uh vad jag är taggad.
Emelie; fyy fan va vi ska röja i sommar och i höst-vår. Kärlek!

Ett STORT GRATTIS till Studenten tjejer: Malin, Carro, Linn. Bra jobbat! Hoppas ni hade det helgrymt!



Härmed läggs all kärlek ned för tillfället. Jag går och lägger mig.
Måste sova inför morgondagen, träffa finast och *xxxxx*. Hjäälp .

Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Du!
Underbarare dag får man Fan leta efter ;P
GRYMT KUL!

2007-06-10 @ 16:22:58
Postat av: Linnéa

faan va najs du ;) , DDD.
Bra att du hade det kul :)
Pussbäst!

2007-06-10 @ 22:01:05
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0