Dansuppvisning

Hey gomorron! Åt god frukost i morse (AA)... Pizza från Tha Planet, yeeeey! haha. Sov länge... helt slut efter gårdagen. Det kändes att jag inte mådde riktigt bra, helt utpumpad.
Men det gick sjukt bra och det var sjukt kul igår DDD. Vi öste verkligen järnet på Ain´t no other man - shake it! Och på Cellblock Tango gick det också bra, . Jag var lite skakis ~ men fan så kul.
Måddan var helnöjd och blev glad av presenterna som jag då hade inhandlat igår på förmiddagen. En vrålsnygg svart vas från Duka och vita rosor och lila kvistar från oss i gruppen. Fint! Träffade även Niklas, HEJ kul att se dig! Långt hår (A).. haha. Nu är jag riktigt taggad på Wallmans, måste kolla upp.. Och Nöjeskrogen i höst, succé.
"Fan, du var helt grym på scen. Härligt!" (tjohho!)
Jag säger som alltid, bilder kommer.. men nu jävlar. Idag kommer det bilder, senare.. Annars kmr jag få skäll av Malin för att jag är så seg.. *hih*
Jag köpte en jättefin klänning igår.. som jag nog ska på avslutningen.. *vadå planera..* . Ska bara köpa dom där pumpsen och örhängena så är outfiten fulländad.
Nu ska jag gå och ta hand om kaninen; Jerker Bengtzing. Hörs senare , då det även kommer bilder ;D.. haha. Puss!

22.35
Heej... precis hemkommen från Andréas hus där jag, linn och andréa har kollat på film och käkat popcorn. Vi såg en helkonstig film som typ skulle vara bra (eh.....) jag är skeptisk. Men trevlans var det. Annrs idag; spenderade ca. 3 h med mamma och Isabella på: IKEA, Toys ´r´ us, Skopunkten och Willys. Jisses va trött jag var efter det. Vi köpte en superfin cykel till Bella. Jag köpte ett urfint (fult!) påslakan.. med färgerna, gult&svart&vitt. *iiiiuh*
Pluggade lite även med L&A. Eller ja, kollade i tidningar (AA). Nu sitter jag och äter jordgubbar med mjölk, grädde, socker. MUMS. Ska läsa lite, sen sova. Först unos fotos....
       
1. Maud´s blommor och jag laddar med Zoo. 2. Lite brudar iklädda Ain´t no other man-kostymer.3. In action. 4. Maud och presenten. Hej du är bäst! 5. Jag efteråt. Trött, glad, med min boa som jag fick av mamma (AA)..

Och den här bilden för avsluta allt:



*PANG PANG*


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaajsigt bruden!
*PangPang* for life!
PUSS & Käääärlek <3

2007-05-18 @ 22:55:41
URL: http://stalsmurfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0