Kärlek till Spice Boys

Heeeej.. Hemma från Vildmarksturen -07 med N2A, yeah. Riktigt najs har vi haft det. Sjuk tur med vädret, kanon!
Tisdagmorgonen började med dans med Anna, som bl.a. har jobbat på Wallmans. Hon var hur söt som helst och jätteduktig. Helkul klass och spejsad dans. Mmm, vi gilla. Sedan bar det av till skolan för fix med ryggsäckar och sedan lunch som smakade pyton. Magda och jag handlade i cafeterian, som vanligt.
Sedan var det dags... bussen rullade iväg tillsammans med RMS2A (emma <3..) mot Tiveden.
Väl framme, kisspaus (AA), toaletten var ju sönder på bussen. *nävar*
Vi skildes från RMS2A, och min grupps etappledare Anton tog täten. Vi gick en sträcka på typ... ehh, 6 km kanske. Terrängen var uppochnerhejochhå. Berg, halt, rötter, långt. Med ryggsäcken som vägde 16 kilo var det faktiskt rätt jobbigt. Men orka klaga... Klassen är toppen men sen så finns det ju idio... äch. Väl framme på Näbben som lilla udden hette flummades det runt, vi åt god mat, byggde vindskydd och en massa mer. Redovisningar hade vi om allt mellan himmel och jord. Underhållningsgruppen slog nog ändå allt ;D. haha.. vi hade planerat rätt mkt faktiskt och fick ihop lekar, uppdrag, utmaningar och överraskning. *iiiiiih* jo, överraskningen.. 5 pojkar i klassen skulle klä ut sig till Spice Girls och framföra sång och dans inför klassen. OH YEAH. *hett* Jag hade med mig 5 outfits till dom, bl.a. en silvrig paljettklänning, svart klänning (emmas..) + fjäderboa, kort röd klänning, rött linne med nät.. Vilken syn! Tack pojkar :D .. Det blev lite allsång runt lägerelden, korv-banan med choklad-majs m.m. Hur mysigt som helst. Kom i säng (eh...) vid 03 kanske.. lr nåt. Hej va kallt. Trångt. Problem. Sen bra. Tog inte Linus liggunderlag (AA).... *puss* haha... sov kanske 3-4 h lr nåt, för upp kl. 8 för frullebulle, fix och sen dra. Vägen idag var mkt enklare och kortare. Vid ett tillfälle vadade vi.. vattnet nådde nästan till rumpan, halt och skönt.
Vi åt efter det god mat och glassade i solen en stund. Vandrade vidare och sedan hem med buss. Jag somnade på bussen trots hög sång av fhager.. jisses.
Nu ikväll var jag på Engelbrekt för att spana in deras Öppet hus.. vi kom dit. Och gick rakt in i danssalen för foxtrot med Catharina och Niklas. Ojoj , duktiga.. haha. sedan blev det brännboll och jag var taggad..! Sen fika, film, prat. Myys!
Nu ska jag sova snart...
*luttar = bästa ordet ever. så ni vet. ;/ . ha!
Pusssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0