Sicken höjdardag

Uhh lallaala. Idag har det vart en bra dag. Det började med sovmorgon, först hemma och sedan i bilen ;), haha. älska att sova i bilen ! Sedan skolan för att ha fett mkt matte, hm. I början var det segt, vi skulle börja på ett fördjupningarbete eller ja ett litet miniprojekt som fanns i Matte E- boken, palla... Jag kom väl inte riktigt igång på en gång, trött.. men efter lunch så yeah, på god väg.... Vi fick tillbaka MatteDkursproven, hm. Jag var inte taggad asså, men shit. Det gick ju. Fy fan va skönt asså. Aldrig mer matte säger jag bara. *puuh*
Sedan var det dags för kemi, och kemi på torsdagar är alltid flummigt. Speciellt idag när vi var trötta. Uppgiften där går väl inte så bra.. orka keramer :S... Jag drog tidigare för att åka på Solparty.. på Isabellas dagis. Jag kom dit och visste att vi skulle fika. Inget mer. När jag anländer ser jag en hoppborg, fett mkt folk, ungar överallt  - rena kalabaliken. Sedan kom iallafall barnen ut och sjöng fina visor, det fikades, fiskades i fiskdamm, lottades (vann en blomma..). När jag kom hem sov jag nån timme, oh trött alltså. Vaknade och drack caffe latte och den känner jag av nu, inte alls trött.. (eh..). bra liksom ? Nu ska jag plugga spanska.. redovisning imorgon, va kul!
... ... .. . . .

gilla!
* Mamma har bokat buss åt mig idag, -> 2-3 juni. Storstan here i come! Sommarkryss, shopping, Childhood & galenskaper.
* Mamma har bokat kryssning.. det jag gilla mkt.
* Att solen har tittat fram den senaste veckan, heja!
* att det är mkt dans nästa vecka!
* att Hon tror på mig och tycker att jag är bra för gruppen.

jobbigt..
* biologi, kemi, spanska, historia, matte ~uppgifterna. Nödvändigt liksom ..
* att det är mkt dans nästa vecka.. hm. palla F-linjen onsdag. 16.30-20.00. Och sedan intervjuer, om man går vidare. eeh ja.

Snart helg. Det gillar vi...............

Puss och dask!

Kommentarer
Postat av: Sofie

NÄSTA HELG!!!!!

2007-05-25 @ 18:03:39
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0