spyr på Matte - D .. tyvärr sant.

Hej. Jag är sjuk. Och inte lite sjuk. Har haft ont i magen i ett par dagar, typ nervig/stressad inför allt.. Idag brast det typ. På alla sätt och vis. Helt svag är jag.. Jag som har dansuppvisning imorgon. Så surt. Jag hade ju som sagt MatteDkursprov i dag.. 08.00-12.00 . Vilken upplevelse. Tur att jag hade mkt mat med mig och att det fanns fina grejer *haha..* att kolla på. Nej, det gick väl inte så bra.. precis som jag trodde. Bajs.
Efter provet drog Magda och jag upp på stan.. Kollade in bikinis. Hittade fina shorts och fin tröja på Cubus som ska inhandlas (AA). Digga jordgubbar -ler. Vi drog till Stadium där Magda köpte en jättefin bikini. Då mådde jag så jävla dåligt, helt sjukt. Ringde mamma och åkte hem. Kom hem och sov i typ 3 h. SÅ; jag missade Kävestas dansföreställning = blä. Jag missade MontyPythonkvällen med klassen. Det känns riktigt trist..
Så nu är jag bara less på allt och vill bli frisk nu, nu , nuu!" Imorgon måste jag fixa present till Måddan.. men främst vila inför uppvisningen. För jag bara MÅSTE vara med.


 Hej vi är snygga.
 Hej jag ser helt nedstämd ut.. xD. men icke!

Pussis

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjaa du! Hoppas att du mår bättre! Snygga bilder (undrar vem som har tagit dem :P) bäst! F1L1 älska MEJL! Krambäst

2007-05-17 @ 18:21:35
Postat av: Malin the pilt

hej du , låter inte bra - stackare, vila dig. vi måste ses snart igen! lätt. ni är bäst, no matter what. kraam!

2007-05-17 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0