Tjena lancy - SMIIIISK!

Godkväll !
Jag är fruktansvärt seg. Somnar snart.. Borde verkligen plugga, men vem orkar det...?
Mina känslor : pissigt sur-glad-fjollig-trött-ORKA-sweet.
Valborg var en mycket trevlig tillställning. Dagen började med sovmorgon, lite fix hemma... Sedan drog familjen in till stan för att kolla in Lager 157. Helt okej outlet, stort-hög musik-mkt bra stuff. Jag köpte ett Frank Dandy-linne och en svart tunika. Åhh, jag hittade en rosa t-shirt med jordgubbstryck. Det bästa: om man gnuggade på det så luktade det jordgubb.. Härlans. Vidare hem till Malin för att lämna lite saker och sedan till donkan för QP och Flurrrrry! (yes!) Sen var det dans DDD, Entré. Jag hade med mig alla kläderna (inför vårshowen..), + massa annat... Fett mkt att bära, blä . Dansen gick superb, sjukt kul! :) "Tänk er att ni står utanför McDonalds, tänk er att ni har hemmamys. -GARV. -visar gester." <-- Maud är bäst.  Sen dusch, fresch. Gick (observera, jag gick.. rätt långt..) hem till Malin. Där åt vi god mat och pratade i telefon (A). Rullade upp på stan till Slottet för brasa, fyrverkerier, tal och sång. Trevligt, trevligt. Flummade runt på stan en stund, sjukt mkt folk. Drog till donkan, Fluuurrrry! (DAIM, såklart.) -hih.
Dannyboy anlände snygg i skinnjacka medan jag stod i en typ 20 meters toakö. Eller minst 5 m .. Segt. Vi gick över stan, till Karro (luktar äckligt där..) och sedan gick vi hem till Malin. Thomas kom ifatt oss på nya fina skor. Kvällen hos Malin - film-gura-piano-glass-skratt-sova-ryckningar-kuddkrig-BAMSE-sms. Verkligen gryym imitation av Danne, Sthlm live+Bamse = kärlek. Trevlans. Icke att glömma, SMISK!
Alltid trevligt.
D&T drog rätt sent, orka att D gick hem.. -låååångt. Men korven kanske gav energi? -ler.


SÖTAST; D&T när dom sover. Ryckningar och mummel. (AA).

Abou folket. Jag måste plugga nu. Ligger lite efter, -HOST. rätt mkt.... jag som hade planerat så bra (AA)... sämst.
Kram och smisk, love. / Linnéa, jordgubbskvinnan iklädd jordgubbsstrumpor, .


Kommentarer
Postat av: Malin W

haha fett naajs :D och vill du veta varför det luktade äckligt på karro när vi gick över? det va ju för att ni grisar gick på piltmarken! XD hah! yes, seddu (A) iaf.. en naajs kväll. glöm ej brottning o kuddsmisk. grr

2007-05-02 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0