It's a sin

Imorgon är det dags för premiär av It's A Sin av och med Kulturamas Danslinje.
Det känns inte alls nervöst faktiskt, utan bara roligt. Lycka till - spark till er alla!

Idag lekte jag fotograf och försökte ta lite estetiska bilder, och jag tror faktiskt att jag lyckades i några fall. Dans i rörelse..
Kika in på min facebook för några av godbitarna.

Just nu har jag hicka, samtidigt som jag hostar. Ingen bra kombination.
Men varma hjortron och glass är en mycket bättre kombination... hjärta på det!
Många sprickor under fötterna vilket gör det jobbigt att dansa, suck.
Och.., varje natt när jag vaknar och går upp har jag läskigt ont i min högra fot.
Inatt åt jag vid tre olika tillfällen: mandarin, chokladfudge-banan-mjölk, 2 hot dogs.

... -Aaaah, It's A Sin....!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jättehäftiga bilder på face:an.

Lycka till imorgon! :)

Puss.

2008-12-11 @ 17:47:40
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0