!

Det är så mycket orka över att vara sjuk.
Min hals är helt skum, pallar inte..

Idag har planerat med Malin på msn, kommer bli så sjukt snyggt... Och även haft lite deeptalk. Vi tänker lika..
Har även druckit en massa varma drycker och typ inte ätit så mycket, hm.. och så har jag läst D.C.

Orka skicka en mms-bild med Måns.
Sms 1. - "Måns på Melodifestivalen i lördags.."
Sms 2. - "Min syster tog d.."
Sms 3, precis därefter.- "O du är ju en festivalnörd, haha"
Fyfan. Schoooooft Mia. 

image398
Jag må se liten ut här... Kan ha varit den första kryssningen, eller den andra..

Jag borde plugga.

Jag är hungrig.
Ska nog se på Moulin Rouge..

"....Vilodagarna behövs för att man inte ska bli övertränad. Man bör inte träna mer än 4-5 tuffare pass per vecka och alltså ha 2-3 vilodagar...."  Ja, så är det.
Tjiiiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på dig söto dodder! :)
Jag tänker på dig, hela eliten. Jag vill umgås med er, NU!
Men jag får stå ut och ladda inför Meeellooo, då kommer vi vara grymmast i Globen, och yey Bengan måste gå till final.
Btw, gullig bild på dig när du var en little girl ;) me like. Men du är het nu med :D rawr.
Massa kärlek, mamma1.

2008-02-20 @ 17:23:41
URL: http://nnathaliep.blogg.se
Postat av: Malin

Planering är mys, och oj vad snyggt och bra det kommer bli :D
Ang. deeptalk tycker jag det är jävligt skönt att jag kan säga allt till dig oavsett vad.
Linnéa: Jag Litar på Dig! -och det säger jag med glädje-

Krya på dig söto!
Najs pic. =)
Love / "Big Sis"

2008-02-20 @ 18:46:13
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0