Dagen efter..

och ja, tillbaka till vardagen. Tung måndag. Känns i kroppen efter helgen.
En skön känsla.
Men måndagar är alltid så himla sega och långa.
Började med dans-modern, hm kändes. Fix inför idrotten-dans, sorry Magda om mitt humör inte var på topp , *ler*.
Fortsatte med värdelös svenska-historia, lunch, mer fix inför idrotten, sedan idrott. Först lekar och jag lyckades bli stämplad (var barfota..) och nu ser min fot ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Blå, svullen och ja jag har ont. Jag och mina fötter... otur alltså.
Nåväl, körde på så gott jag kunde på M och min lektion med klassen. Stor grupp som idag var pratig, men nu är det avklarat iallafall.
Köpte inte budgetmat idag, eller försökte men blev dyrt ändå... Funderade lite på Matilda-Sanna; PA:t inför onsdag och sov en stund innan dansen.
Modern dans med Gunilla. Och jag känner att det är en massa saker jag måste jobba på.. suck.
Soft bussresa hem med Linn, love.

Nu må jag vara trött. Har kollat lite bloggar och bilddagboken och tänkt tillbaka på helgen. SÅ mys.

Min räddning:

- sockerkakan mamma bakade och en apelsin.

Ska sova alldeles strax. Imorgon klockan 8 på skolan för att göra M-S,;PA. Måste köpa tights och så också...
LÅNG dag. MYCKET dans. ORKA min fot. TRÖTT är jag.

han är sweet.

PUSSSSSSS och PUSS och PUSSSS .


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mmmm, dessa bloggar. Älskar´t!
Saknar dig redan Grisen.
Orka att det är sjukt långt kvar innan vi ses igen :( Ikke schoft alltså!
Puss på dig.

2008-02-04 @ 23:31:52
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Magda

höhöh förståeligt med humöret!:P
akta fötterna ja....!! aldrig med barfota på idrotten. men suck, jobbigt m lektion, men över och bra! PUSS

2008-02-04 @ 23:39:01
Postat av: Anonym

ajaja stackars foten den var ju blå. fötter är skumma ting...ha det bäst och du, dansa INTE för mycket!

2008-02-05 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0