Deltävling 3

Då var det klart. Vilken otroligt dålig deltävling... jisses.
Blev väl ungefär som man tippade.

BWO - det var ju självklart att de skulle gå vidare. Snyggt scenframträdande och kostym utöver det vanliga. (Final)
Mickey - var inte bra live heller... nej, trodde väl inte det.
Frida feat. Headline - jo, låten satte sig, tårarna rann (alltså Fridas.) och ja, kul låt. (Final)
Thérèse - har en otrolig röst, det har hon. Men trodde verkligen inte att den skulle gå vidare.. Ett bidrag som försvinner i mängden. (Andra chansen)
Patrik - ja, här kan man fråga sig vad som hände. För här har vi en bra låt, dock en blek The Hives-kopia men ändå bra. En 5:e plats? Värd bättre placering.
Caracola - log och log lite till, och dansade lite. Och sjöng woohyeyah weeho och sådär. Poppig och somrig låt, möter Ola i Andra chansen.
Good luck... (Andra chansen)
Ainbusk - var bara tråkigt.
Eskobar - som var kvällens jokrar kom sist. Varför? Jo, dom var sämst.

Hade rätt om BWO, Frida och Caracola men trodde mer på Patrik än Thérèse.

Nästa vecka är det dags. Och Bengtzing verkar laddad...;

image406

"Nu är det testat! Hela numret på en scen någonstans
i Sverige. . . Med kläder, dans, sång och publik! Publiken var liten och bara mina närmsta i detta brott men ack så överentusiastisk! Åh vilken sten som föll från hjärtat. Det funkar och jag är lycklig på vägen. . . Hoppas det smittar. En liten klädledtråd: Kolla doftgranen ovan. Nu ska det sovas. Jag borde i alla fall. Upp med tuppen för sång i 4an imorgon bitti! Jösses vad mycket sång det blir nu, jag som skulle vila! Ja ja. . Det får man göra när man blir ' gamlare'. Gå en trevlig deltävling 3! Efter 3 kommer 4!"



Jag likaså.
Och rysligt mätt. Smörgåstårtan satt finfint !

Glittrande pussar från Nea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0