Elitenlove

Jag har haft den underbaraste helgen på länge....

Det hela började i fredags då jag efter mycket om och men tog mig upp till bussen som skulle ta mig till huvudstaden. Sov på bussen som en stock, som alltid.
Väl framme mötte jag en strålande snygg Malin och vi begav oss till lägenheten på söder via tunnelbanan, vi gjorde dock ett stopp innan för att inhandla gott att dricka inför kvällen. I lägenheten blev vi kvar med mysprat, skratt och fix. Lovely. Lyckades lyfta på våra arsleen och ta oss till ringen för att möta upp schofta Nathalie. Men vi tog ett stopp på Donken först. Mm, El Nacho. Väl vid ringen var Nachos försvunnen.... "Faen jag glömde..." Jag kan inget annat än garva. Vi gick på stan och inhandlade lite saker, b.la. ett sweeet kuddörngott till Soff; "Det börjar verka kärlek bannemig" ja, mycket fint. Och så köpte jag en balklänning till Sara och lite annat. Vi köpte sedan mat efter att söta Sofie (like the frill!) kom och joinade gruppen efter en dag i skolan, (tack att jag är ledig på fredagar..). Vi kom fram till att det är sjukligt dyrt med mat. Vi gissade på pris och jag vann, ja jag är ganska bra. Nåväl, tacos till kvällsmat + annat gott och frukost. 
Kvällen spenderades med matlagning, poppa brau musik, dans, Sofie´s bravader.. (JAG KAN!, mjo, vi såg det...) Hon kunde allt denna kväll. Vi såg på Let´s Dance och skrattade gott till bra och dålig dans. Heja Herrey, mye brau. Danskan var på topp och så vi. Vid 23 kom vi på idéen att vi skulle ut på äventyr. Så tog vi tunnelbanan för att bege oss ut på en lång promenad längsmed Djurgår´n. Jag må säga att det var väldigt, väldigt kul.....
Mycket lyckad kväll, somnade gott när vi väl somnade.

Vaknade .. glada. Trötta. Vi badade/duschade, åt frulle och begav oss ut på söder för shooooopping. Jag köpte svarta höga shorts och en vit sweet tröja. Och så fick jag en rejäl bula på Monki. Vi mötte upp en mye cool Marre på T-centralen och vi gick en sväng på stan. Jag skulle prova en massa kläder och lyckades ta myyyye lång tid på mig, förlåt bruds! Vi åt sedan mycket god mat på Jensens Bøfhus (heja danskt ställe!, passar oss.) Mysig middag med dom bästa. Stormen kom med mycket snö, vi hade ingen lust att gå ut i kylan men tog oss tillslut hem till lägenheten för att byta om och fixa lite.
Dags för; S C H L A G E R S H O W ! Ja, vi var taggade. Inget mys väder precis, kalla och blöta kom vi fram till Berwaldhallen där allt skulle äga rum. Intog våra bra platser och hey tagg'. Showen var uppdelad i två akter. Första akten bestod av 9 låtar och vi skulle rösta fram vilket av de nio bidragen som var bäst. Och ni kan väl gissa vem som var med och vem som var bäst? Jao. Förstod väl det. Nummer 3 fick våran röst, en Bengtzing utklädd till brandsläckare. Riktigt rivigt framträdande och kul att se henne igen!
I pausen kissades och röstades det. Och andra akten bestod av schlagerfavoriter. Andra artister som medverkade var: Alcazar, Cecilia Vennersten, Anders Glenmark för att nämna de bättre. Till de sämre kan man ju räkna; Janne Lucas och Svante Thuresson... Och icke att glömma; "HEJ KOM OCH HJÄLP MIG, fröken Anne-Lie Rydé som utstrålade galenskap med sina ögon.
Värt att nämna: Lindas version av Om igen är så bra, så bra.
Efteråt kissades det (..) och vi träffade Linda en stund som var glad, söt, förvirrad och pillemariskt. Tog snigggga kort och det kramades hej-vilt.
Vi begav oss hem sjungandes mye högt våra favoriter i hopp om att bli upptäckta av någon producent. Eller kanske inte. Men vi hade det mycket roligt.
Nattmat på Donken VS Sibylla. SÅ gott. Mys hemma i lägenheten .
MYCKET SCHOFT.

Söndag morgon, ville väl ingen gå upp... Men jag och Nathalie tog oss upp och började fixa; diska, städa och fixa frulle. Jag gick och köpte lite till frukost och sedan åt vi frulle tillsammans med tända ljus. Gjorde oss iordning, tunnelbana till T-centralen och sedan till Cityt. för att säga hejdå till moi. Hem med buss kl. 13.40 och det var inte kul nånstans att säga adjö till dom bästa..
Bussresan hem var typ ORKA, för busschaffisen hade hög volym på sin skiva.., jobbigt folk på bussen och pissigt väder. Väl hemma i Örebro har jag inte gjort mycket. Duschat, packat upp, fixat och ätit. Fått lite ångest över morgondagen, men det tänker vi inte på nu.
Utan.....


Tusen tack och lite till för denna helg med er Eliten.
Det här var precis vad jag behövde; att få komma bort och bara vara.
Och bara få ha kul. För det har man verkligen med er.
Ni stavas REN KÄRLEK. Då-Nu-Föralltid.
Vi är som en stor familj tillsammans, och jag älskar´t!


KUL:

- Mamma 1, Mamma 2.
- Mamma säger, pappa säger, Mormor sa.
- Var jag full? Var det i fredags?
- Råstekt potatis! Potatis.......

Förfaaen (jag kan..) jag måste fixa saker till imorgon nu. På momangen. Först bilden på tha gang;

image381
"Hur gör man, varför ska vi göra så här? Gör jag rätt?" Hur söt får man va..'

LOVE !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grisen (och alla andra) - helgen var Looooovely. Som alltid tillsammans med er. Sjuka idéer, skratt, prat och ja vet inte allt vi hittar på tillsammans. Jag gillar´t.
Må göras om. För det var myyyye schoft.
Puss på Eliten. Vi är bäst. Och Linda är sweeet :) - Förfaen *nickande-msn-gubbe* du kan´t. HAHA!

Örngottet: Jag älskar det. Har redan gjort det fint i sängen (AA)

Clean Elitenkärlek till dig.

2008-02-03 @ 21:49:34
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Malin

Love, Love, Love.
Tack för allt Linnéa -du vet vad jag menar-
Du och alla andra elitare är så mycket kärlek. Helgen var verkligen helt fucking jävla underbar -som alltid med er- Skratt, prat, dans, mys, show och galna upptåg. Kan det bli bättre!?!
Säger som Soff. Måste göras om! -Lätt-
Pussar och Kärlek till Eliten!
Älskar Dig, Saknar Dig!

2008-02-03 @ 23:24:58
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Nathalie

Fy faen Grisen, älska! Blir så jävla glad av att läsa allt kul vi varit med om även denna helg med bästa Eliten. Vi är verkligen kärlek med varandra, så kul med allt skratt, prat och allt crazy vi hittar på! Mye schoft. ÄLSKAR`T.
Det är så underbart att få komma bort från allt och alla här hemma, och bara umgås med er och inte tänka på någonting, utan bara vara glad och njuta!

Miljoner pussar från mamma 1 som saknar sina
älsklingar redan!

2008-02-04 @ 15:28:41
URL: http://nnathaliep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0