hello .

Jag typ dog när jag satte mig här. Vilken dag. Men ändå inte.

Pallrade mig iväg till skolan imorse, men det var på gränsen om man säger så..
Började med Biologi breddning på 3 h där jag med min bärbara dator, vänner & choklad lyckades jobba på med det praktiska arbetet (akvariumet) och även det teoretiska (jordgubbar..?). Bra Linnéa.
Klassråd därefter där vi pratade om studenten.
Otäckt nära nu alltså.. .. och jag gillar´t!
Lunch och sedan sov jag en stund. Behövde visst det...

Till Svänghjulet för dans; balett. Inte pigg då alltså. Men, bra att vi kom dit. Korrade inför Vårkonserten och åh, maffigt säger jag bara. Och skratt åt många "felsteg".
Jag och Magda korrade lite Lady efter, kul för en gångs skull.. lite nya idéer, yes! Till stan fär vi kollade in klänningar, korsetter, bodys m.m. och fikade...

Nu ska jag;

- duscha.
- äta.
- plugga; biologi, svenska, dans.
- läsa schlagerbloggar, Yayy.

SCHOFT att Tröjan har kommit! Det gillar vi !


Mat nu.
Hörs senare...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0