Örebro´s Drottning...

.. enligt henne.
Sweet.

Dagen har spenderats på Lek & Bus -landet med My och Moa. Två tjejer som jag inte tror satt still mer än då vi åt, alltså 10 min... på 5 h. Jisses.
Ett riktigt kul ställe, för barn i olika åldrar med ja, allt.. nästan.
Lasergame, klätterställningar, studsmattor osv.
Efter en dag där är man helt slut. Barn överallt som var helt hysteriska, ja herregud. Men kul var det!

Kul saker:

- balskor är klart.
- kan bli snyggt med sminkningen till VK, eller det kommer bli snyggt. Har flera idéer nu efter ännu en stund inne på Buttericks.
- att min bror och Sofie förlovade sig på Alla <3 Dag, !

Kul Linda saker:

* "Till vardags arbetar han inom försvaret. Men den 28 februari ska den 31-åriga Oskarshamnssonen Marcus Sellberg laga mat åt artisterna på Melodifestivalens fjärde delfinal i Karlskrona.

Men även om maten är lika god för alla är Marcus personliga favorit Linda Bengtzing.

- Jag har träffat henne tidigare på västkusten och tycker att det är en glad och trevlig tjej. Linda Bengtzing förtjänar att gå vidare, berättar han. "
* Elin Kling är modellen som blev modebloggerska med pricksäker smak.
Vem skulle du vilja sätta stylingklorna i?
- Linda Bengtzing. Hon är snygg och en härlig västgöte som skulle kunna bli The Bomb om hon klädde sig bättre.
* Linda Bengtzing kommer delta i årets upplaga av Melodifestivalen med låten "Hur svårt kan det va". En låt som handlar om just det titeln säger.
- Låten handlar om mig när jag berättar för en kille att jag är världens bästa tjej. Jag menar hur svårt kan det va att förstå det?
* YSTAD
"Hon kom som ett yrväder en feb-ruariafton, hade August Strindberg kanske sagt om han fått chansen att recensera Linda Bengtzings framträdande i Surbrunnsparken i lördags. Något Höganäskrus i en svångrem runt halsen hade hon förvisso inte men hon proklamerade sin kärlek till Skåne och det skånska idiomet på annat sätt.
- Jag älskar den skånska dialekten och har precis lärt mig ett nytt ord; förflimrad. Jag känner mig förflimrad över att vara här, sa Linda med andan i halsen efter att ha gjort entré två gånger om.
Den 34-åriga artisten var på ett sprudlande humör och varvade sina schlagerhits med fyndig monolog från scenen.
Först rev hon av "Alla flickor" från Melodifestivalen 2005, följde upp med den lite stillsammare "Medan du sov" innan hon höjde tempot igen och gav sig ut bland publiken och sjöng "Jag ljuger så bra" och "Värsta schlagern".
Hon hann även med att instruera publiken till att genomföra ett kollektivt gympingpass på temat "huvud, axlar, knä och tå" och de allra flesta var med på noterna.
Lyckat röstfiske
Om Linda Bengtzing var ute efter att fiska röster inför sitt melodifestivalframträdande i Karlskrona den 1 mars så lyckades hon förmodligen ganska bra."

image396


Se en film ikväll kanske?
Måste bestämma mig angående Det. Bestämma och bestämma...
Vill ju såklart, verkligen vill.
Glass nu.
Take care, love L.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Örebro´s drottning -nickar instämmande-
Linda är bäst. Hon må gå till final, hur svårt kan det va lixom? ;)

2008-02-18 @ 21:02:01
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0