vrål & klös .

Sitter och käkar gooooood glass just nu och ler.
Miljökunskapen är över. Projektarbetet är över.
Nästan iallafall, bara redovisningen kvar, men ändå.
Lyckorus över detta...
Nu börjar mitt lov, hurra!
Mycket ska hinnas med detta lov. Jag lyckas alltid planera in för mycket, men sån är jag..
Imorgon bitti bär det av till Stockholm för ännu en helg med Eliten.
Det blir en del Bengtzing också och det är kul!
Berättar mer om helgen och dess bravader när jag kommer hem .. söndag kväll alltså.

På lovet ska detta hinnas med:

- Fika med; Jennstig, Marita (PUSS och jag är så glad för Det!) Mia.
- Sola, simma.
- Ostkväll. Med Linn och Andréa?
- Korra lite VK.
- Börja skriva på danssök...
- MEJL träff?
- Läsa svenskaboken + börja på idrottsarbetet, Sv-Hi..?
- Filmmaraton med gänget, tors-fred?
- Sova sova sova.´
Och säkert mer därtill.

NU måste jag packa. Men orka göra det?
Känns som det här lovet kommer bli; VRÅÅÅÅÅÅÅÅL.
Hoppas det.

Mys-samtal igår... om allt. Verkligen allt.

Mår bättre idag. Man måste vara positiv. Det får gå som det går.
Orkar inte pressa mig själv ..

Vet ni vad......
Jag tycker om er. Ni vet vilka ni är.

Sov gottis & ha en ruskigt bra helg.
Puss Linnéa

  
1. Tagga på Schlager på lördag, KUL med schlagersteg idag på dansen *nöjd*.
2. MEJL-bild från förra lördagen. 3. Jag bjöd på hjärtan idag i skolan och..  kramar och pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0