Bra dag?

Jag är tveksam. Mycket tveksam.
Den började så bra... Biltur med familjen; provade lovely balklänningar långt efter att dom hade stängt, hoppsan, kollade på tyger&mönster på Calletex och handlade. Sen hem för att fixa lite. Och så har jag läst en hel del, tagit det lugnt. Spelat poker med familjen. FY va kul. Jag är grym.
Myskväll hos Linn idag igen. 2 filmer med prat, skratt och sms.. och samtal från en dyngrak tös som hade fått en massa snö innanför strumpbyxorna. ORKA prata göteborska när man är i Umeå?

MASSA tankar från igår och idag.

Förvånad.

Har gjort underbara smoothies idag. Jordgubbssmak. Me like.

Har inte alls gjort så mkt plugg som jag hade tänkt. Men jag har gjort listor, tänkt VK och annat.

"Jag önskade inget hellre än att alla skulle få uppleva glädjen att känna den hisnande lyckokänslan
- Jag kan, jag vet, jag vill"

Kärlek L.


uppdatering.
mår inte bra.
och glömde skriva;
- att jag mejlat typ 58 personer idag. BRA !
- att jag ringt catharina. allt klart. och hon är nööööööjd.
- att jag har kollat på inspelningar av 70-tal och TEA. FY va rouliga vi är.
Det var nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0