Deg . .

jag har typ kramp i armarna. vad har jag gjort idag egentligen...?
stått' på huvudet på en plint.

Jag har:
- dansat modernt.
- haft svenska-historia = planerat pjäs.
- gjort budget (HEJ för lite inkomster och orka vårens utgifter. mkt fin o detaljerad lista - ja.) med Magda. Och bokat redigeringsrummet.
- idrott; volley och häng därefter.
- ekonomiska som Magda och jag har blivit så lagade vi mat idag. Pasta, stark pastasås, fetaost, gurka och juice.
- häng i soffan. lite mer planering. musik. kaffe.
- dansat modernt.

NU ÄR JAG TRÖTT.
Min kropp är seg.

och jag har lärt mig att koppla bort. Det måste jag.
Annars klarar jag inte av vardagen.

HYSTERISKT LÄCKERT.

- jag vill . jag vill . jag vill . jag vill . jag vill .-

*bra kritik idag. bra saker. jag ska träna på´t.

Packa väskan.. nu. Imorgon ska jag sega mig i danskläder på skolan o redigera film för att sedan; D A N S A tills jag spyr. Ungefär. Vi får se om jag pallar Det. Men jag testar. Och ja, jag tar det lugnt.

Massage tack. Puss och kram. Malin, Sofie....... Värdefulla. Ni har så rätt. BETYDER.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också dansar modernt =) hej teater =)
Du dissade mig på msn precis -sad, gråter hej vilt-
Du stavas numera även MYYYYYYYS!
Puss, Älska!

2008-01-21 @ 23:59:45
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Sofie

DU betydet mycket, kom ihåg de :)
Och om du inte visste: Vi ses snart, höhö ;)
PUSS, Pure Love.

2008-01-22 @ 15:28:31
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0