Hoppsansa..

"Jag har aldrig sett en flicka så nära en total kollaps som hon.."
Oj.

Ja, hösten kändes. Och våren med verkar det som...
Så värdelös dag.. Hade ju som sagt inga lektioner förutom mitt PA-samtal, men hey, fick reda på att min handledare är ledig hela den här veckan. Så hurra. Vad gjorde jag i skolan idag?
När jag väl kom hem, lagom glad, somnade jag i soffan och sov i 4 h. Ja, det behövdes väl.
Har sett filmen Luther nu, inför morgondagen och jag grät bara vid fyra tillfällen... *ler*.
Imorgon är det prov på morgonen som gäller, sedan hem till min trogne vän - Sängen.
Fröken Lindgren tackar för dig, hoppas ni my lovely friends mår topp!
Religionsplugg nu.

Blingcatching .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0