Imorrn kör vi...

Imorgon är det dags för mig att avsluta, njae.. men lite grann, min slutprodukt. Eller snarare visa upp.., kanske man säger. Engelbrekt är det som gäller, årskurs 7 där ska få en fördjupning inom streetdance och dess grenar. Som till exempel; locking, popping och new style. Känns lite pirrigt., kan inte all fakta än.
Lektionen ser ut som så att jag börjar med en faktadel, fortsätter med en uppvärmning och sedan kör vi koreografi. Allt ska filmas, jisses, för att sedan användas till min redovisning för lärare och klasskompisar. Jag som inte är så teknisk... (Malin, säg inget.) ska alltså redigera film nästa vecka. Eller ja, påbörja nästa vecka.
Ge mig styrka.
Ska låsa in mig i redigeringsrummet, speciellt på fredagen, och antagligen ringa efter Thomas stup i kvarten. Hur ska det gå? Hur ska jag...
Men hallå.........
Hur svårt kan d va?
Svårt........

Kläder - check. Earrings yey. Svart-guld outfit. Ett försök till att se cool ut och få den rätta looken.
Vilket skämt.

Morgondagen ser ut som så att det blir mat till frukost, 2 klasser på Engelbrekt, lunch på stan, till skolan för hej klassen & träffa Kajsa en snabbis, till stan --> plugg på M eller fik . Dans klockan 18.10. Hem; mmmmmmmmm.

Nu ska det drickas juice, jag ska läsa igenom faktan och brittan ska spelas.
Tjoflöjt.
Tänk på mig imorgon.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Malin

Eftersom jag typ alltid tänker på dig så kan jag tänka LITE extra :P Typ varje timme istället för varannan ;) HAHA...
Pusss!

2008-01-17 @ 01:32:27
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0