In school

Hej hopp!

Åh så glad jag blev när mamma ropade; VI FÖRSOVER OSS! (låter ganska dumt ja, men jag hade sovmorgon så..)
HURRA va glad jag blev då. En extra timme. Den timmen är så mycket värd.

Nåväl. I skolan nu och ja, va ovanligt. Min lärare är sjuk idag med och har vi fått någon information om det? Nej. Så, jag börjar vid 11.. Palla.......
Ska göra lite religion nu, först ska jag köpa kaffe...

Hm, snackis om jokrar i Melodifestivalen. Dessa är på tapeten: Eskobar, Amy Diamond, Niklas Strömstedt och superduon Carola och Andreas Johnson.
Om en vecka offentliggör SVT vilka som blir jokrar. Spännande!

Fick precis veta att den lektionen som börjar vid 11 typ är också inställd. Han är sjuk.
FYFAEN. Är alltså här helt i onödan. Nästan, bara ett PA-samtal. Men palla......

Sköt om er, pjuss Linnéa.

Kommentarer
Postat av: Marre

Tycker inte dom namnen rent spontant känns så superheta. Men det kommer säkert bli SCHOFT ;) Ja menar det är ju mello. Var rädd om dig och lycka till med religionen. Jag håller alla tummar och tår jag har. Sov sött! pussar!

2008-01-10 @ 22:28:36
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0