knäppstare?

Grammisgalan i korta drag:

- Bengtzing var snygg, speciellt frillan.
- Orup filmades typ hela tiden.
- Salem Al Fakir vann så många priser att han knappt själv visste hur många..
- Gry´s andra klänning var inte snygg och hon var sjukt solbränd, ja Brasilien men hej ....
- Ståhej om att Winnerbäck uppträdde live, för första gången på flera år eller nåt.
- Carl Bildt stod för kvällens kavaj. Päron kontra blommor / militär.
- Amanda Jensen sjöng falskt; så jag var tvungen att hålla händerna för ansiktet.
Tur att JAG och MALIN är normala . *ler*

MYS-sms idag.

På baletten hade vi pilates. Det gjorde stört ont, men bra jaoo.. Men jisses, med den träningsvärken jag hade innan vill jag knappt veta eller ja, det kommer ju märkas imorrn.. hur ont jag har då.

Min svenska/historialärare var sjuk idag. Alltså; hål mellan 8 - och ja, baletten började 13.30................
Det kändes.

Jahaniniiini. Man kanske borde skriva ut lite ansökningar?
Hörredudddu. PA:t känns jobbigt.

- "Faller alla kvinnor för dig?"
- *kvinnan nickar och formar med munnen; JA*
- "Ja, det gör dom............."
HÖHÖ.

Ja, och Malin är bäst.

Jag ska ge religionen en sista chance nu. Sov så gott alla fina.... / FrökenLindgren.
*Helt amazing text Mattias.., och tack Marre för värmande och kloka ord.
Och Malin, orka dom bilderna... HAHA.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hörrö Fröken Lindgren, det känns mycket hårt att säga att du är Normal =) Men i detta fallet så är du fan de :O -chockad-
Malin är bäst -tjoho- orka va stolt över vad jag själv har presterat :D haha...
Var rädd om dig!
Älskar dig vännen!

2008-01-09 @ 23:01:38
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Malin

HAHAHAHA, orka bilderna.. JAAAAAO -nickande msn gubbe- =)

2008-01-10 @ 11:04:58
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0