"Lätt att säga, svårt att ordna."

Att man ska ta det lugnt och vila ibland. Ja, det säger alla. Inklusive jag själv.
Men det är lättare sagt än gjort...

Efter simning och solning imorse, ja, haha... Magda vaknade när vi skulle vara på G-vik. Dååååligt. Haha.. Så åkte familjen Lindgren och handlade, samtal av en drömmande Mia som undrade om jag skulle till M. Jao blev mitt svar. Hem och käkade, till stan för MYSprat om helg, tankar, kärlek, Hmmmm och annat. Sen jobbade jag lite med PA medan Mia sov gott i soffan. Mer tokigt prat, sen hem med 18.15 bussen som jag somnade på. Vaknade och tittade ut; hoppsan. Där är ju mitt hus... Fattade inte riktigt. Tryckte på knappen och fick gå en bit... Garvade och halkade. Eh, det är inte halt, men ja jag är lite trött.
"Hoooka up med ..."

Nu ska jag;

- smörja in kroppen.
- ta hand om mina fötter, så UllaBulla blir nöjd.
- måla naglarna.
- äta chokladboll.
- shit. RIHANNA? kom jag på sådär.. måndag imorrn ju..
- plugga: liberalism, PA. Och om det hinns: miljökunskap och relle. Inte troligt.

Och klockan är redan efter 20. Alltså............ tjing & pusssssssssssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0