Möte, kaffe, sent & hyperaktiv.

Yeyyy. Vad jag älskar kaffe! Mumme. Dricker kaffedrink nu, med en massa grädddddde. jag ska bli fet.,. hm.
Gårdagen; möte på Klaras med reffe. Pratade om Annandagen, Tattoo Night den 11:e, tjej&kill-kväll och överraskningen vi fick var att vi ska åka till Karlstad och festa loss. På nåt ställe som typ tar in 3000 pers eller nåt, vi åker dit med buss och en hel del (...) ska vara gratis. Det kommer bli grymt, härligt folk ju!
Efter mötet bar det hem till Malin för filmmys med Malin, Emma, Jeanette och Daniel. Vi spelade även lite Guitar Hero, djupt snack, framtidssnack, flumm och natten/morgonen var lyckad. Gick o la oss sent/tidigt, runt 6 nångång.. så idag är man lagom trött, eh..... Hyperaktiv snarare. Men imorgon slår det nog tillbaka.
Har STORstädat mitt rum, dock inte klar än... tog en paus - en promenad med Linn som var kall & härlig.
Plugg, plugg, plugg. Orkar inte.. men yes.
Imorgon blir det lite mer dans, om Mia är frisk nog.. eller ja, det blir dans ändå.

Nu ska jag städa klart, sen loggbok-PAtankar-religion-läsa lite-måla naglarna-, och sen ska jag låta mig själv bli kidnappad av täcket.................

Tjingeeeeeling folket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0