Schoft dag

Eller det vet jag inte. Men jag har schoft vänner iallafall !

Skulle ju typ bli kidnappad av täcket igår, gick inte så bra,.. msn var typ mer lockande. Rooouliga samtal.
Idag satte jag klockan på 8 och kom upp 10 av Bellas skrik; GOOOOODMOOORGON NEA, det är MOOORGOOOOOOON.
Mm........... riktig frullebulle, lyxfrukost som vissa kallar´t.-
Sen in till stan, familjen Lindgren for till pulkabacken och jag begav mig till lucullus för att köpa lite gott, och sedan kom Miaaaaa the women. Mellan typ 12-18 så har jag gjort PA... bra jobbat Linnéa! Hann även med pizza, garv & prat. Och panta 25 st flaskor, och 5 burkar. HAAAA! Mia, där fick du. Naw. Fick julis av henne, stört snygga örhängen, check this out;
 
Mysig dag, men orka detta väder. Stört halt, iochförsig mysigt med all snö.. men det behöver väl inte gå till överdrift?
Nåväl.
Schlager den 2 feb. med lovely Malin. Och eliten, HÄNG PÅ ffs. Boka, boka , boooooooka.
Ska boka kryssning ja.. och tågbiljetter imorrn ja. Och så är det skola imorrn. Hurra.

 HOPP!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

GODNATT SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: Malin

"GOOOOODMOOORGON NEA, det är MOOORGOOOOOOON" haha -garv-
Åååh det känns så bra att ses snart igen :D -wiiie- och Ja, eliten boka FFS. Vi kommer få kul :D
Puss & Kärlek!

2008-01-06 @ 23:59:02
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Sofie

Söt Bella är, hahaha.
Eliten ska boka ja... Kommer få det stört kul. Och ännu mer kul att ha något att se fram emot. Vi ska skapa fler minnen *nickande-msn-gubbe*
Puss på Söta Linnéa.

2008-01-07 @ 01:23:56
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Nathalie

HAHA, Bella låter gryyyym.
Men yey, Schlager of course. Eliten måste än en gång vara samlad :D Vi tillsammans kan ju inte bli annat än skitsköj!
Puuuusss på lövely slampish.

2008-01-07 @ 14:33:02
URL: http://nnathaliep.blogg.se
Postat av: Marre

Schofta örhöngen! MYE SCHOFTA faktiskt :) Och Schlagern får man väl styra upp. Orka missa ett tilfälle då Eliten ska rocka liksom :P Puss&Kram&Hopp-hopp ;)

2008-01-07 @ 18:44:57
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0