Schoft fredag

Eller egentligen inte....
Denna termin är jag ledig på fredagar och det tackar vi gudarna för. Extra lång helg är något vi gillar. Men jag lyckas typ boka upp mina fredagar ändå.. Hm. Förra veckan gjorde jag prov, idag åkte jag till skolan till 8 för att plugga till 14 . Skrev en massa, (!!), loggbok och jobbade med miljökunskapen. Åkte sedan upp på stan för semla med vänner, men mådde inte så bra så jag tiggde skjuts hem av mamma. Väl hemma somnade jag som en stock. Åter till mina fredagar.. Jo, nästa vecka ska jag jobba i redigeringsrummet mellan 8-16 och fredagen efter det bär det av till Sthlm för Eliten och Schlager! Fredag till söndag.
Kommer bli underbart, underbart kul.

Har precis pratat med Jeanette en lång stund i telefon. MYSIGT kan man säga.
Vi hinner typ aldrig ses nuförtiden. Saknar´t. Mycket att prata om..

Försöker tagga på film med vänner, men har inte orken.. Så det blir en lugn hemmakväll med;

 och någon mysig film är tanken.
Kanske checka in lite Let´s dance också. Dock lite tvek på det...


 HAHAHA. Ett försök till att se coola ut.
Uppdraget misslyckades.....


Nu ska jag poppa musik och mitt humör just nu är; jag bara ler!

Hörs, tjing på ett tag. Love L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Eliten goes Schlager :D -yey-
Vill ha 1 februari NUUUUU!
I Miss You!

2008-01-18 @ 22:17:08
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Sofie

Yeey! Eliten kommer rock all schlager ;) haha.
Bilden på dig.. Alltid -peace- HAHAHA!
Hoppas du har det sweet :)
Saknar dig!

2008-01-19 @ 18:56:42
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0