Seger!

"Gratulerar!"
Man tackar, man tackar, och man tackar lite till...

Idag hade jag alltså mina två lektioner på Engelbrekt.
Åt en stadig frulle (pasta for the win!) och fick skjuts in till stan av far, skönt. Hade mycket packning, stativ osv..
Väl på plats så fixade jag lite, övade, kollade musik, videokameror osv.
Sen var det dags. Jag, sjuorna, Catharina-Tuva-Kajsa.
OCH DET GICK SÅ SJUKT JÄVLA BRA!
Jag är så nöjd och imponerad. Dom satte typ allt.. Mäkta skoj!
Så skönt att det är klart. SEGER är vad jag kallar det.

Fick skjuts av Tuva till skolan där det fixades lite. Handledarsamtal och allmänt trött. Och hungrig..!
Till stan; köpte käk på Rosalissss. Mmmmm.
Till M; tanken var plugg. Men huvudvärk så nej. Mysprat med vänner. Lite dans med M dock mest garv, sen dans med Catrine. Hem med Linn som så snällt väntade på mig, med bil. Mmm, nöjd. TACK för skjuts!

MALIN ; har panikat tillsammans med denna tös en stund ikväll. Mycket tankar, mycket stress. To much. Men vi löser´t. Och du... Jag älskar dig.

Åh vad jag gillar folk på M.

Imorgon är jag ledig, men har fullt upp. Ehh.....
Planering lyder:
~ 8-12 plugg; PA.
~ lunch.
~ 13-... plugg; miljökunskap med R.
~ balklänningar, checka med Magda. Om vi orkar..
~ BIO? Pallar man.... tvek.

Fick precis ett underbart mejl som gjorde mig otroligt otroligt glad.
Tack för det... Jag finner inte ord.....

Nu ska jag snart sova. Intensiv dag ...
Sov så gott alla fina.
Puss L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi löser´t Nea (L) Oavsett vad du gör kommer jag alltid att backuppa dig, komihåg de! Du är värdefull för mig!
Och vi tänker på tok för mycket både du och jag, men tur att man har nån man kan tänka med som är i princip samma sits.
Sen 500*ORKA att min msn vägrar fungera när internetfunkar :S Palla förstöra serios talk liksom ;/
Sov gott FINA Du!
Me Love You!
PUSS, Saknad (L)

2008-01-17 @ 23:46:50
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0