Skratt & tårar

Mitt humör växlar ständigt...

Gårdagen var riktigt rolig.
Dagen spenderades med vila, film, mys och plugg.
Kvällen spenderades:
- gjorde mig iordning, glitter for the win.
- in till stan för ett snabbt, men mysigt, hej till my lovely old mates.
- hem till M för förfest. M Y S . GOTT rosa bubbel. *mmm..* Orka bjuda på gott att dricka så jag inte kunde sitta rätt på toaletten.
- till Satin för att fira Andreas 25 år.
Mina tankar om Satin efter första gången där: otrevliga och snoffsiga vakter, jobbigt folk allmänt i kön, sunkigt ställe med en konstig inredning, väldigt blandad musiksmak, glassplitter överallt; bland annat på mig, mycket äldre, dåligt spritförråd och sist men inte minst på tok för varmt. Så mjaa.. inte riktigt mitt ställe om man säger så. Jag kom iochförsig dit sent, så jag får väl skylla mig själv att det var lång kö. Allt var dock inte tråkigt, utan man träffade en del kul folk, och myssamtal mitt i natten hemma hos Linn. Vadå hål i hela marken... måste vara UFO:s...

Törstig som bara den när jag kom hem. Nattmål och upp typ varje timma inatt för att dricka.

Vaknade S E G imorse med ett Godmorgon! från mamma. Frukost; mmm. Omelett, kaffe, juice, guacemole, lax, trocadero... Mm. Gick och la mig igen efter det.

Nu ska jag; dammsuga, poppa musik, duscha (har en massa fint glitter kvar... *glammigt*), sen plugga. Kanske till M om M inte är däckad.

Tårar angående en viss person som verkligen förstör sitt eget och andras liv. Orka manipulerna, hata, ljuga, förstöra.
Så FUCKED UP. Jag är så arg.

YEY. Västkusten, Ramsvik, bokat 5 veckor i sommar = avkoppling. Nu tack.

btw.
image350
Vi gör´t!...... ?
Pjuss så länge .

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du hade allt glitter kvar? hihi. oj 5 veckor i Ramsvik, shit det låter najs. längtar till sommaren.

2008-01-20 @ 12:28:57
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: Magda

ey, självklart!:D
hörredu...frågan är nu om du fortfarande är kvar på M?*tänker noggrant* för dig vill jag prata med idag:) PUSS

2008-01-20 @ 18:54:57
Postat av: carro

hej ! jag vene fan om du kmr ihåg mig! :b
men iaf jag såg dig för en stund sen när ja åkte förbi med bilen ;D

2008-01-21 @ 21:40:47
URL: http://carolinelarsen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0