tänker på tok för mkt .

Jag är så här trött : *------------------------------*
And feel like this : *död fisk*

Ehm. Okej, alltså... jag mår inte så bra. Jag har haft huvudvärk hela dagen lång. Ganska så onödig dag egentligen. Började med omdömesprat på dansen med Tuva. Först hade vi mys med frulle och tända ljus och prat om framtiden... Det får en att tänka så mycket. Som om jag inte redan gör det tillräckligt?
Men iallafall så var det mysigt. Jag hann inte ha omdömesprat idag, utan det blir imorgon. Vi får se om jag har varit duktig eller inte.. Nåväl, svenska/historia runt 11. Redovisningar om ismerna. Då var det avklarat. SKÖNT. Nu ska vi dock läsa ännu en till bok, jippihyrray.
Efterlängtad lunch sedan, dock äcklig. Satt med Eero. Ha, kuuuul. Han är skön. Min gamla klassföreståndare.., yes. . Fixade sedan lite på datorn, skrev ut lite stuff o så.. Sen idrott. Vi körde basket och handboll. Stört kul! Me like.

Första danslektionen med F-linjen för år 2008 idag. Modern med Gunilla. Väldigt jobbig lektion med en massa styrke-övningar och annat. Det kändes.. Prat om våran föreställning v. 10. Tema; Flickor, Töser, Kvinnor, Gummor, Tjejer, Brudar .. brett område som kan bli riktigt riktigt bra.. Ser fram emot.

Imorrn har vi jazz, på Entré. Bytt lokal alltså. Nåt fel med schemat på Svänghjulet, för många grupper på för få salar. Alltså får vi flytta på oss, segt. Men Entré är soft! En massa fix med PA imorrn är tanken. Skulle gjort en massa idag, men som sagt. Inte på topp idag.
Balett imorgon också, KUL.

Utomlands.......... shiet. Det händer typ nu. Man måste tagga till, kolla upp och eh ,.
Ibland frågar man sig själv; är det verkligen värt det? Är det någon idé?
Är man bara dum som tänker tanken ens? Ska man, vågar man, kan man?


Eh, ska väl sova. Har tusen grejer att göra. Men går nog och lägger mig.

GODNATT skrutttisssssss.


Orka köpa smoothie för 38 kr Magdalena.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska vi tänka tillsammans Gris?
Mitt huvud sprängs nämligen typ, det är fan hemskt. Förstår inte hur mkt som ryms i min lilla skalle :S Men jag antar att det är en del av livet.
Nu ska jag sympatisova med dig (eh) en timme senare :P -starkt jobbar Mallish-
Puss, Älskad!

2008-01-14 @ 23:53:56
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Linn

eh, vi borde prata. typ nu. utomlands? som sagt, prat. NU.
nu kom henrik.. ihh. puss!

2008-01-15 @ 11:18:30
URL: http://jihnn.blogg.se
Postat av: Magdalena

haha! den var ju så grymt god linnéa!*nöjd*
men mycket ja...

2008-01-17 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0