Utgång, kaffe, plugg.

Igår var det utgång som gällde på kvällen. Klaras med Emma, Jeanette, Malin+hennes tjejgäng, Magda, Maria + skönt folk som; Agnes, Amanda, Josse, med flera. DJ;s på plats var två ur gruppen The Ark, yay. Jag var dock lite för trött för en utgång, men det var en kuuuuuuul kväll!

Sov hos Emma och upp vid 10 imorse. Kaffe på stan med; Magda, Emma, Jeanette och Tobias. Gott! Drack Banana Espresso och åt mmm god choklad, mäktigt.

Nu håller jag på och pluggar lite, har kollat lite fakta inför Hälsoarbetet och planerar redovisningen inför måndag med svenskan. Måste hinna göra lite PA också, alltså få tag på Mia..
Kvällen styrs upp med mys, film kanske?, hemma hos Linn som det ser ut just nu.
Jag mår lite sådär, trött och känner mig lite febrig. Hmmmm.
Funderar på att dra iväg och simma och sola imorgon med Magda and more people. Ganska soft ju.....

Ciao på ett tag, hoppas ni mår brau! Pjuss Linnéa .


 


Kommentarer
Postat av: Malin W

yeah! det var najs igår :D snygga ni är på bilden ! kaffeglassdrinkarna (?) ser inte alltför motbjudande ut.. ;) fler gånger lätt! både utgång och kaffeslurpande.. take care! bäst love

2008-01-12 @ 20:54:06
URL: http://happier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0