1 juli

Dagens sanning: jag tror jag har insett att jag är det.
Men jag vågar inte säga vad.
Dagens klädsel: bikini VS. tights och übersnygg t-shirt.
Dagens mat: kinamat ..
Dagens måste: mina böcker. (läser 3 st olika samtidigt, inte så smart nej..)
Dagens roligaste: att jag är glad.
Dagens tråkigaste: att jag inte blir med till Gbg den 4-7:e.
Dagens sweet 1: mysigt samtal med Linn, verkligen värt ♥
Dagens sweet 2: Magda, "nu kommer det tåg", härligt att prata ♥
Dagens coolaste: Gotland.

Och nu; somna med boken: är det någon där? av Marian Keyes.
Imorgon; till Harge och Askersund med familj. Hej utflykt! Hej sol!

Sweet dreams

Och vet ni?

Det är 1 juli idag.

DET är otroligt.


Kommentarer
Postat av: Linn

söta söta vännen min... underbart, och långt, samtal förut. så värt, så värt. och jag är glad att du är glad, det gör mig glad. saknar prommisar, saknar kvällsdopp, saknar dig. men plingeling imorgon efter jobbet, det är galet värt. finaste vännen i världen, ja, det är Du.

2008-07-02 @ 00:33:39
URL: http://jihnn.blogg.se/
Postat av: Marre

Glad är bra! Hoppas det fortsätter så :) Puss!

2008-07-02 @ 17:25:14
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0