woow..

Nu är det verkligen dags för en uppdatering...
.. och här kommer den!


Torsdagen stavades dans och audition.
Hade först jazz som gick väldigt bra och sedan street som gick väldigt dåligt. Fine..
Sedan hem för dusch, käk och fix. Vid 18 var jag vid Ackis för att se om jag hade gått vidare och svar nej.
Vilket jag kände och trodde, det kändes faktiskt väldigt skönt. Hängde kvar där och pratade med soft folk och sedan så träffade jag rektorn för en motivering.
Den motiveringen var jäkligt bra och han sa saker som jag blev väldigt glad över. Skoja inte nöjd. 

På fredagen så träffade jag underbara Linn vid 11, hon bjöd mig på frulle-mat och vi myste i solen. Pratade, pratade och tog det lugnt. Så värt. Sedan så träffade jag Oskar och Mia. Vi lunchade god sushi och styrde sedan shopping.
Umgicks med Mia fram till typ 18.30 och vi hann med en hel del. Bland annat att kika på båtar och äta god "Gamla Stan-glass- Rocky ROad!" Jag shoppade lite (en skitsnygg klänning, ett guldskärp, tights och nåt mer..) men Mia var värst, sweet. En riktigt bra dag. Thaaaaanks.

Lördagen blev som jag hade hoppats på, en dag på Kolmården med de underbara.
Jag, Malin, Marre och Sofie tog oss dit på morgonen med Mall som chaffis.
Hon kör riktigt bra, det må jag lova.
Efter en bilfärd med sång, prat och skratt så kom vi fram till ett Kolmården med en massa barnfamiljer, hey kul - not.
Men Zoooklarde så ägde vi stället.
En uuuunderbar dag hade vi, med klarblå himmel, mysiga stunder, härliga djur.
Delfinshowen och matandet av schimpanserna var höjdpunkterna. Och tigrarna, eller hur Marre?
Vi hade roligt åt folk, herregud vilka människor det finns alltså..
Vid 17 stängde stället och vi åkte hem och efter några vändor i Solna och på posten (...), typ, så åkte vi hem (man känner sig så välkommen och hemma där, tack.) till Lidingö där vi åt god mat, svullade godis och såg på film.
Sedan till centralen mitt i natten med Soff, käkade god glass och sedan hem till sängen.
Somnade gott och drömde om turtles.....
Tack för en helt amazing dag, ännu en gång; vi samlar minnen som tar oss genom livet.

Söndagen vaknade jag ganska seg. Sov länge, hade lite ont i huvudet.. Ja, tog det mest lugnt.
Såg på en film som var låååång, jag grät en massa vilket folk som ringde påpekade.
På eftermiddagen åkte jag hem med Mia som verkade ha haft en bra helg (det är hon värd) och i Västerås tog vi upp en söt och sprallig Moa.
Väl hemma i Örebro slocknade jag ganska tidigt.

Igår så var det början på ännu en ny vecka.
Kände redan igår att det känns bra, jag mår bra, vilket är väldigt skönt.
Dock lite för många saker som inte stämmer, men det är saker som jag inte kan göra något åt- vilket är det som är mest frustrerande.
Jag spenderade dagen på Marieberg och sedan stan med Magda. Shoppade lite saker som: plåster och krämer till mina fötter som ser förjävliga ut, en kalender, tights, bok, brännbara DVD-skivor, choklad och hårfärg.
Kvällen spenderades först i Skytteparken med mys med M&M och sedan på Rosali´s och hemma hos Sara.
Skjuts hem av D, och jag var så oerhört glad när jag kom hem inatt. Tack, tack för många saker..

Dagen ser ut som så att jag ska städa, läsa lite, lyssna på bra musik, skriva lite, sola...
Har precis skickat iväg ett brev till Isabella med lite saker, pysselbok och så vidare.
Saknar verkligen henne.

Nu ska jag äta jordgubbar och dricka kaffe!
Tjing, vi hörs.
Puss L.

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack tack tack!

Hahhahaha, drömde om turtles ;) fy faen!

Vi ses snart...hoppas jag :) för jag saknar dig, er, redan!

2008-07-01 @ 11:24:26
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie&Simon

Hej Linnèa! Hoppas att du mår lika bra som vi!!! Vad händer annars hos dig? Här jobbas det fortfarande men snart är det semester! Jag har skaffat mig en blogg! Är lite ovan men jag lär mig och det går bättre och bättre! Ha det toppen och sköt om dig! Kram E-M

2008-07-01 @ 13:31:23
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Marre

Minnen minnen, älskade minnen. Vilken underbar dag och kväll det var! Så mkt glädje och skratt :) Och yes tigrarna ROCKAR! Zooklade ju ;) Pössar!

2008-07-02 @ 17:26:27
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill du veta en sak =)

Zooklade du vill :P haha... -skojja-

Tack för vackra minnen och all glädje!

Saknar massor!

Puss

2008-07-02 @ 20:45:18
URL: http://maalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0