Dagen efter.. och idag.

hm.......
Man blir trött av att ta studenten.
haha.


Nationaldagen, dagen efter, spenderades först hemma hos Jonas&Sofie där vi firade My som fyllt år.
Jag var lagom pigg, drack lite kaffe och log.
Åkte sedan hem och drog till Säby för bad och mys med Linn.
Jag hann lagom komma hem när jag drog dit igen, denna gången med födelsedagsbarnet Daniel.
Vi hängde där ett par timmar och softade - så värt.
Och hej jag är förvånad över vad vi sa. Vad han sa.
Hem snabbt för käk och ombyte, sedan åkte jag in till stan för lite ... häng hos Mia.

Möttes av en snyggMia, Oskar och Amanda kom och vi hängde i Mias lägenhet och hade det göttans.
Tog oss sedan ut, slutade på Pitchers och ja, slottsparken, sedan hem till Mia.
Och så kan det gå, woooooops.
Händelserik kväll, as always... gillar´t.

Vaknade upp trött som ett as imorse, V I L A är en bra idé Linnéa. Så det har jag gjort idag..
Badat lite, städat.., ätit gott.. packat inför imorrn.

Ångest och ja fyfan.
Jag vill ju inte ens.
OCH JAG ORKAR INTE .
Men lyssnar någon?

Jag blir så trött. Och framförallt ledsen.

Imorrn äre bad, Bengtzing och sedan Sthlm som gäller.
Sökning måndag-torsdag.
Jag sätter på masken och säger hurra.

Nu ska jag skriva på den jävla ansökningen till __ . Så alla blir nöjda och glada.

Kärlek från moi ♥..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0