DH

Dag 1 och Dag 2 avklarade.
Yes, verkligen check...


I söndags var jag en aning ur balans när jag pratade med Mia.
Men hon räddade iallafall mig typ, vet inte vad jag hade gjort annars..

Gårdagen såg ut som så att jag pigg och alert (nej, för jag kunde inte sova nåt..) tog mig till DH där jag först var hos sjukgymnasten och kollade vinklar överallt på kroppen, hej jag är inte vig...
Sedan var det dags för mitt pedagogiska prov och ja, 10 minuter det går snabbt.
Kunde ha varit mycket mer förberedd, men gjorde det bästa av situationen.
Lunch, för att sedan ha jazz med Emma. SKÖN person.
Vi lärde oss en kombinationen som var snabb, med betoning på snabb. Och snygg.
Väl hemma vilade jag en massa, skrev på BA-ansökan, fixade med solot och vilade mer.
Orka vara sjuk.

Idag så var det intervju på morgonen. Detaljerade frågor kräver ... bra och intressanta svar.
Vet inte riktigt om jag gav dem det, men pratade på gjorde jag.
Känner väl som så att jag kanske inte riktigt är redo, jag känner mig liten..
Sedan så tränade jag mitt solo, hej jag blev svettig...
Käkade lunch i blåsten med Kävesta-people and Toby och sedan hade vi jazz igen.
Emma idag igen, men en annan kombination med mer flöde, som var svår..
En 6:a som det gällde att tänka till på.

De två kombinationerna har vi lärt oss utan jury för att imorgon visa upp kombinationerna för jury, som det stora provet. Vi ska även få någon mer uppgift. Typ med rytmik. Suck.. eller tjoho.
Repa solot imorrn också.. med kläder. Vilka kläder.. vilket solo..

Duscha, käka, fixa saker, skicka in BA, vila, heja.

Det ska bli kul nästa vecka, att dansa utan nummerlapp.
Att äntligen vara en person igen och inte ett nummer.

Lundmark var skön idag..!
Jag ligger och vilar på en soffa när jag hör henne säga:
- Ååååh här ligger ÖÖÖÖÖÖREBRO!
Jag: TJOHO, !
Hon: Yeaaahaw!

Puss från en sjuk och trött Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0