Onsdag

Nu har jag ätit. Det behövdes.
Men usch vilken jobbig dag..'

Gårdagen var betydligt bättre;

Jag sov gott och vaknade runt 11, solen sken in genom fönstret.
Jag kollade på tv, lagade mat, pratade med folk i telefon, badade, softade och läste en bra bok...
En riktigt bra bok som jag snarast måste läsa klart..
Oskar ringde och jag tog mig till Hötorget. Vi gick runt på stan, käkade lite, pratade om allt möjligt och åkte sedan till Ackis. Listorna kom upp vid 19 och vi båda hade gått vidare, yey.
Träffade Ilan på tunnelbanan, kul att ses..!
Sedan hem för mys i soffan med sommarprogram; Allsång och Morden i M.
Det var gött.

Idag då;
Kunde knappt somna igår på grund av huvudvärk och sov dåligt hela natten..
Ingen höjdare att gå upp på morgonen då, verkligen inte.
Åt frukost och det blev något bättre, men inte bra.
Audition; balett och modernt. Suck. Vet inte vad jag höll på med.
Okoncentrerad och ont i huvudet. No good combination. I´m ouuuuut...
Nåväl,. skönt häng efteråt och sedan en snabbis förbi Dance&gym.
Och ja, nu sitter jag här...

By the way, en sjukt duktig och snyyyyygg kille möttes jag av idag. 
Oh my good liksom.
 'Oj vad det där lät fjolligt. Man blir som man umgås, haha!

Boken nu kanske, eller slapp framför tv:n.
Mina knän gör ont, ikke braa....

Puss och dansellidans.


gulligt.
Micke och Mats har plockat ur och gjort ordning lite hyllor åt mig.
Snart dags att flytta in, ett steg. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0