underbart !

Vilken toppendag ... !

Dagen började i stan, där jag träffade på en trött men ack så söt Jennstig...
Jag och Jeanette tog oss sedan till skolan för att fixa lite saker.
Matade fiskarna, fixade lite annat med akvariet och lämnade böcker m.m.
Hem till Josse för att fixa inför Klassmyset.
Vi gjorde snittar och klädde upp oss till tårna, nästan..
Tema: Gala.
Runt 11.30 åkte vi hem till Ulrika där vi har spenderat hela dagen med klassen.
Massa god mat, solning, studsmatta, skratt, mer mat, och bad i poolen. PooooolPartaj, yeah!
Riktigt gött, känner mig dock helt mör nu.

Vi i Gala-gruppen hade en lite överraskning och hade gjort fina armband till alla i klassen..
Så kallade: Klassens .....  t.ex. Klassens Solstråle, Klassens Böna, Klassens Baksida. osv...
Jag fick: Klassens PH 14 . = Lena PH (jag gillar..) och pH 14 = aldrig sur.
Tyckte det var lite kul., haha.
Till stan för mer käk, hett hett hett ute... jisses.
Jag lyckades ta mig till Markurells men där stannade jag inte länge..
...för hjälpans vilken huvudvärk jag fick.
Har börjat på solot iallafall, men känns inte bra alltså..

    


Imorgon är det K R A M P E N.
Säger bara: 6-0.

Sedan; chill i solen, kanske brännboll? Dansa? Vi får se.

btw .. Soft samtal på vägen hem..
.. Coldplay i höst, looooovely!

Solbrända kramar... / L.

Kommentarer
Postat av: Sassa

haha :) vi ägde er! ;)

2008-06-05 @ 18:43:47
URL: http://metrobloggen.se/sassajaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0