:)

Vaknade av att solen tittade in genom fönstret.
Hur underbart är inte det?

Sökning idag, på Danshögskolan; Danspedagogutb.
Hur svårt kan det va? , att komma in där - jo, väldigt svårt.
För här pratar vi hög nivå, duktiga dansare vart man än går.
Idag var det prov i jazz, 90 minuter med Petronella. Klassen var jätterolig, givande, med ett högt tempo och de som sökte var dansare som redan gått en del bra utbildningar.
Jag representerade Risbergska skolan medan andra representerade; Balettaka, Umeå/Gbg, Kulturama m.fl...
Men man får ta det med en nypa salt, jag gör mitt bästa - mer än så kan jag inte göra. På köpet får jag bra erfarenhet, nya vänner och så får jag dansa....
Någongång ska jag gå där, när det blir - det får vi se.

Jag åkte sedan upp på stan och köpte en jacka, en väska och ett par örhängen.
På så sätt är Stockholm inte bra för mig - för hej va rolig shopping det finns här. .

Imorgon är det sökning igen; Dansarlinjen.
Först är det samling, sedan prov i balett och till sist prov i modern-nutida dans.
Spännande!

Nu ska jag äta middag med M&M, sedan chilla framför tv:n.
Jag behöver ta det lugnt, bara vara..
Jag är stolt över mig själv att jag faktiskt tar det lugnt, att jag inte bara säger det..

Ha det så bra!
Pussar från mig ♥
Glad över dessa ord idag:
"Jag är inte förvånad, du är så jäkla duktig." - anonym tjej.

Kommentarer
Postat av: Linn

Helt rätt, för du ska verkligen vara stolt över dig själv. Du är bra.. Och jag är stolt över dig, såklart. Men som sagt; i mina ögon är du alltid bäst, så är det. Håller tummarna och tänker på dig idag med!

2008-05-20 @ 11:25:15
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0